مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید دستگاه فیدر میکسر گاوداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستگاه فیدر میکسر چه ویژگی هایی دارد؟دغدغه های خرید دستگاه فیدر میکسر گاوداری

دستگاه فیدر میکسر یکی از دستگاه های موجود در سطح بازار است که به منظور مخلوط کردن جیره دام ها در سطح کشور مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد این دستگاه نیز مانند دیگر محصولات در سطح بازار انواع متعددی را دارا می باشد در سطح کشور های پیشرفته روز دنیا دامداران برای این که بتوانند جیره دام ها خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند از این میکسر ها بهره می گیرند. 

قیمت خرید دستگاه فیدر میکسر گاوداری

دستگاه فیدر میکسر چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه فیدر میکسر چه ویژگی هایی دارد؟ دستگاه فیدر میکسر برای این که قابلیت ترکیب کردن جیره دام ها را دارا می باشد در سطح کشور نیز مورد توجه دامداران قرار گرفته است. این دستگاه نیز به انواع ثابت و پرتابل خود در سطح بازار فروش تقسیم بندی شده است تا علاقمندان بر اساس میزان سرمایه ای که دارند یک مورد را انتخاب کرده و از آن در این زمینه استفاده کنند.

یکی از مدل های رایج و پر کاربرد دستگاه های مورد نظر نوع ثابت آن بوده است که در داخل کشور با استقبال خوب مشتریان رو به رو شده است. این مدل دستگاه به دلیل قیمت خاص خود و قابلیت های منحصر به فردی که دارا می باشد برای برخی از دامداری های بهترین گزینه می تواند بوده باشد. 

امکاناتی که در این دستگاه موجود می باشد به صورت گزینه های زیر می باشد: 

بارکن هیدرولیک: جیره دام که در سطح مراکز مربوطه اماده استفاده می شوند توصیه می شود تا حدودی مرطوب بوده باشند چون در این صورت میزان مصرف و. یا استفاده دام از این خوراکی افزایش خواهد یافت بنابراین دستگاه های مورد نظر به گونه ای طراحی شده اند که موقع بارگیری با روش بارکن هیدرولیک این کار را انجام می دهند تا رطوبت لازم در جیره دام حفظ گردد. 

این دستگاه ها دارای سیستم توزیع هوشمند نیز می باشند که عمل تقسیم بندی و توزیع کردن جیره توسط دستگاه به خوبی صورت می گیرد این مورد نیز یکی دیگر از خاصیت های دستگاه مورد نظر در سطح کشور بوده است. این دستگاه قابلیت مخلوط کن عمودی را نیز در خود دارا می باشد. تا مشتریان در این زمینه نیز از این محصول استفاده لازم را را ببرند. 

دغدغه های خرید دستگاه فیدر میکسر گاوداری

دغدغه های خرید دستگاه فیدر میکسر گاوداری دغدغه های خرید دستگاه فیدر میکسر گاوداری در سطح کشور شاید یکی از مسائل دامداران بوده باشد که می خواهند این دستگاه را از سطح بازار برای مصارف خود تهیه کنند. ویژگی دستگاه فیدر میکسر در سطح کشور همان طور که گفته شد دارای خاصیت های منحصر به فرد برای مشتریان بوده است. 

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید