مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت فروش مشعل توربو گازی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت روز انواع مشعل توربو ارزان در سال 98فروش عمده مشعل گازی دست دوم در اصفهانخرید اینترنتی مشعل گازسوز برند ایرانیشرکت تولید متنوع ترین مشعل صنعتی درجه یک

تبدیل انرژی سوختهای فسیلی به گرما و حرارت و سپس بهره برداری از آنها در سیتم های گرمایشی در ساختمان ها و کارخانه ها به کمک ابزاری بنام مشعل انجام می گیرد.

مشعل ها بسته به اینکه از چه سوختی استفاده کنند و چه توان حرارتی داشته باشند دارای قیمت های متفاوتی هستند. لیست قیمت فروش مشعل به سبب همین تفاوت ها در توان تولیدی حرارت و سوختهای مصرفی در آنها بسیار متغییر و بلند بالا است.

لیست قیمت فروش مشعل توربو گازی ارزان

قیمت روز انواع مشعل توربو ارزان در سال ۹۸

قیمت روز انواع مشعل توربو ارزان در سال 98یک مشعل در واقع به عنوان قلب سیستم گرمایشی و حرارتی وظیفه تبدیل سوخت را به حرارت بر عهده دارد و در این راه هرچقدر که بتواند میزان تولید حرارت را نسبت به مصرف سوخت افزایش دهد آنگاه آن مشعل دارای راندمان بالاتری نسبت به مدل های کم بازده تر خواهد بود.

برای تولید حرارت با سوزاندن سوختهای فسیلیی مثل گاز، گازوئیل و یا مازوت در یک دستگاه نیاز است که این سوخت در مجاورت آتش و حرارت با مقدار متناسبی اکسیژن یا هوا ترکیب شود و سپس شعله ور شده و انرژی درونی سوخت آزاد گردد.

در مشعل ها برای رسیدن به این هماهنگی در ترکیب سوخت و هوا قطعاتی با یکدیگر کار می کنند که تا وقتی همه آنها با هم وظیفه خود را به درستی انجام دهند ما شاهد کارکرد درست مشعل خواهیم بود.

این قطعات عبارتند از :

  1. شیر دستی، مخصوص قطع و وصل ورودی سوخت به مشعل و خاموش کردن آن 
  2. شیر برقی،  که در واقع به صورت اتوماتیک ورود گاز، قطع ورود آن و خاموش و روشن شدن مشعل را تحت کنترل خود دارد.
  3. رله،  بخش کنترل کننده عملکرد مشعل می باشد یعنی تمامی کارکردهای مشعل را تحت نظر داشته و یک سیستم ایمنی کاری در مشعل می باشد
  4. نازل پخش ، مربوط به پاشیدن سوخت در همه جهات به درون محفظه احتراق می باشد که بسته به نوع سوخت مصرفی اندازه ای متفاوت و خاص دارد.
  5. الکترو موتور با ایجاد یک حرکت دورانی در هدایت هوا و گاز به درون محفظه احتراق و سپس هدایت آن به سمت بیرون در واقع باعث تزریق و ترکیب هوای کافی به سوخت می گردد.
  6. جرقه زن،  این قسمت باعث ایجاد احتراق اولیه در زمان استارت و شروع بکار سیستم مشعل می گردد که یک الکترود جرقه زن برقی می باشد.

تکنولوژی ساخت هریک از این قطعات متفاوت بوده و در واقع هر مدل و نوعی از آنها برای کار کردن در نوع خاصی از مشعل ساخته شده اند به این علت قیمت فروش یک مشعل نیز بستگی مستقیم به نوع و توان تک تک اجزای درونی آن دارد و با توجه به اینکه از چه جنسی و با چه توانی ساخته شده باشد قدرت و توان کلی مشعل و قیمت آن  مشخص می شود.

فروش عمده مشعل گازی دست دوم در اصفهان

مشعل ها در نوع سوخت مصرفی با یکدیگر متفاوت هستند. یعنی آنها می توانند یکی از سوخت های گاز، گازوئیل و یا مازوت را برای ایجاد حرارت مصرف نمایند که به فراخور آنکه از کدام سوخت استفاده می کنند قطعات آنها نیز متفاوت خواهد بود.

بجز مشعل های تک سوخت گروهی از مشعل ها نیز هستند که می توانند در آن واحد از ۲ یا ۳ سوخت در انجام عمل تولید حرارت بهره بگیرند که آنها را اصطلاحا” تک سوخت، دو سوخته و یا سه سوخته می نامند بدیهی است  هر چقدر که انعطاف پذیری  مشعل در مدل سوخت قابل استفاده بیشتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود زیرا لازمه چند سوخته بودن وجود لوازم و قطعات اضافه ای در درون مشعل می باشد که قیمت تمام شده آن را بالا می برد.

مشعل ها بجز بازار خرید و فروش جنس نو همچنین در نوع دست دوم و کارکرده نیز قابل خرید و فروش هستند. برای آگاهی از لیست قیمت مشعل های گازی و چند کاربردی قابل فروش کافی است که با ورود به سایت فروش مشعل گازی در اصفهان به عنوان یک سایت بزرگ و تخصصی در زمینه خرید و فروش این نوع از مشعل ها با قیمت، کیفیت و شناخت  نوع شرکت تولید مشعل همچنین توان آنها آشنا شده، یکی را انتخاب کرده و سپس با بهره گیری از درگاه آنلاین فروش مشعل دست دوم گازی اصفهان اقدام به پرداخت وجه و خرید آن نمایید.

خرید اینترنتی مشعل گازسوز برند ایرانی

خرید اینترنتی مشعل گازسوز برند ایرانیوجود انواع زیادی از مشعل هایی با توان های متفاوت و کارایی های متمایز در بازار معاملات مشعل باعث شده تا انتخاب نوع مطلوب و درست آنها برای جایی که قرار است نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند کاری سخت و تخصصی باشد.

متخصصین این رشته اعتقاد دارند که بهتر است توان خروجی حرارتی مشعل ۲۰ درصد بیش از نیاز محاسبه شده برای مبدل حرارتی باشد تا در مواجهه با انواع سوخت با کیفیت های متفاوت توان حرارتی کلی دستگاه پایین نیاید.

بر همین اساس بهتر است که خریدار مشعل با ورود به سایت مشعل های گازی و توجه به اطلاعات فنی هر یک از مشعل ها و همچنین با استفاده نمودن از توضیحات کارشناسان و متخصصان در سایت فروش، اقدام به انتخاب یک مشعل نموده و سپس با بهره برداری از درگاه فروش آنلاین سایت اقدام به ثبت سفارش و پرداخت وجه مشعل نموده و آنگاه آنرا به سادگی درب منزل تحویل بگیرد. توجه کنید که سایت فروش مشعل های گازی بجز فروش آنها به صورت تکی به مصرف کننده ها همچنین یک مرکز فروش عمده مشعل نیز می باشد و در این راستا  توانسته به عنوان یک مرکز نمایندگی مشعل ایرانی در خدمت رسانی به خریداران فعالیت کند.

خریداران می توانند با دیدن اینکه این سایت دارای نشان اعتماد الکترونیک است اطمینان کافی پیدا نمایند که خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام داده اند و از این بابت بهترین محصول را مطابق آنچه در فاکتور فروش قید شده با ارزان ترین قیمت و امنیت کافی خریداری نمایند.

شرکت تولید متنوع ترین مشعل صنعتی درجه یک

کارخانه ها و شرکت های تولیدی مشعل با پشتوانه دانش روز و بهره برداری از ماشین آلات پیشرفته صنعتی و همچنین با تکیه بر نبوغ و استعداد متخصصان کارآزموده ایرانی انواع مشعل های مورد نیاز مجتمع های مسکونی و صنایع را با توان های کاربردی متفاوت تولید نموده و از این بابت نیاز مصرف کنندگان داخلی را به مشعل های گازی برطرف نموده همچنین توانایی عرضه و فروش این نوع مشعل ها را در بازار های معتبر جهانی و کشور های همسایه بدست آورند به صورتی که همینک برند های تولید مشعل ساخت ایران در بازار های معاملات خرید و فروش مشعل گازی یک برند معتبر و قابل اعتماد شناخته می شود.

بجز تولید انواع مشعل های گازی معمولی در کشور و توسط متخصصان داخلی همینک مشعل های توربو  و توربو جت مورد نیاز صنایع مختلف داخلی نیز توسط متخصصان ایرانی ساخته شده و برای استفاده در صنایع سبک و سنگین مورد بهره برداری قرار می گیرند.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید