مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قيمت فروش مشعل گازوئیلی صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع مختلف مشعل گازوئیلی ایرانیفروش مشعل صنعتی با قیمت باورنکردنی در بازار تهرانساخت متنوع ترین مشعل گازوئیل سوز کورهلیست قیمت انواع مشعل صنعتی کوره وارداتیقیمت فروش مشعل گازوئیلی

مشعل در واقع وسیله ای است که می تواند با استفاده از سوخت گاز، گازوئیل یا مازوت و یا سایر سوخت های دیگر انرژی گرمایشی را در یک محوطه به انرژی های دیگر تبدیل کند. مشعل ها معمولاً بر اساس سوخت مصرفی و ظرفیت گرمایشی خود در نمونه های مختلف دسته بندی می شوند. قيمت فروش مشعل گازوئیلی صنعتی توسط برند های تولید کننده تعیین می شود.

لیست قيمت فروش مشعل گازوئیلی صنعتی

خرید انواع مختلف مشعل گازوئیلی ایرانی

خرید انواع مختلف مشعل گازوئیلی ایرانی خرید مشعل صنعتی در انواع مختلف گازوئیلی در برند های ایرانی، هدف بسیاری از کارخانجات می باشد. مشعل ها معمولاً برای گرمایش سیستم های مختلف در کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند.

عملکرد مشعل ها در این مکان ها در سیستم های مانند دیگ بخار و دیگ های فولادی و چدنی دیده می شود. در دیگ های چدنی و فولادی ظرفیت مشعل با توجه به ظرفیت آنها محاسبه می شود. نحوه  عملکرد مشعل صنعتی به نوعی است که سوخت از طریق نازل به محفظه احتراق انتقال پیدا می‌کند و باعث ایجاد جرقه می‌شود و حرارت مورد نیاز به صورت شعله به داخل کوره هدایت می شود.

در ساخت انواع مشعل صنعتی از اجزا و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. مهم ترین قطعاتی که در ساخت این دستگاه ها استفاده می شود شامل فیلتر سوخت، شیر برقی، پرشر سوئیچ هوا، پرشر سوئیچ گازی، سیستم جرقه زنی، کنترل شعله مشعل، دمپر تنظیم هوا می باشد.

مشعل ها با توجه به ظرفیت و نوع سوخت مورد انتخاب قرار می گیرند. هم چنین قطعات مصرفی در بخش‌ های مختلف این دستگاه‌ ها با برند های متفاوت، مختلف است. بیشترین کاربرد انواع مشعل صنعتی در موارد زیر دیده می شود:

  • استفاده در کارخانه ها جهت دیگ های بخار و دیگ های ذوب مواد شیمیایی
  • استفاده در موتورخانه ها جهت راه اندازی سیستم های گرمایشی
  • استفاده در تولید قطعات خشک کن

فروش مشعل صنعتی با قیمت باورنکردنی در بازار تهران

فروش مشعل صنعتی با قیمت باور نکردنی در بازار تهران باعث می شود که مشتریان این محصول بتوانند آن را خریداری نمایند.

قيمت فروش مشعل گازوئیلی بسته به نحوه تولید این محصول و هم چنین بسته به ظرفیت و کیفیت آن در بازار متفاوت است.

در زمان خرید انواع مشعل صنعتی باید نکات مهمی مورد نظر مشتریان قرار بگیرد .در ادامه مطلب در مورد مهم ترین نکات انتخاب انواع مشعل شما را راهنمایی خواهیم کرد. همان طور که می‌ دانید مشعل یک وسیله ای است که با اختلاط مقدار معینی سوخت و هوا باعث ایجاد انرژی گرمایشی می شود. انرژی تولید شده توسط مشعل با روش جابجایی و تشعشع به سیستم گرمایشی دستگاه های مختلف انتقال داده می شود.

مشعل ها در زمینه ایجاد گرما در انواع دیگ های گرمایشی مورد توجه قرار می گیرند و در واقع به عنوان قلب هر سیستم گرمایشی فعالیت‌ های گسترده  ای از خود نشان می دهند.

مشعل ها به کمک پاشش سوخت و اختلاط آن با هوا و سپس احتراق این ترکیبات، حرارت مورد نیاز را در داخل محفظه احتراق دیگ و کوره ای ایجاد می کنند. در راستای این موضوع در هر مشعل و دیگ تعدادی کنترل کننده مانند رله، فتوسل، یون و ترموستات تعبیه می شوند که مقدار و زمان هر کدام از فرایند های مشعل را می‌توانند تحت کنترل خود در بیاورند.

  •  

ساخت متنوع ترین مشعل گازوئیل سوز کوره

ساخت متنوع ترین مشعل گازوئیل سوز کوره

ساخت مشعل گازوئیلی با هدف استفاده از این محصول در کارخانجات مختلف صورت می پذیرد. ساخت متنوع ترین نمونه مشعل های گازوئیل سوز مخصوص کوره توسط برند های مختلف انجام می‌ شود.  برند هایی می‌تواند در زمینه تولید این محصولات موفق باشند که در خط تولیدی های خود از بهترین قطعات و خدمات قيمت فروش مشعل گازوئیلی در این زمینه استفاده می کنند.

مکانیزم عملکرد مشعل های گازوئیلی به نحوی است که الکترو موتور در این قطعات علاوه بر وظیفه به حرکت در آوردن محور فن هوادهی، وظیفه چرخش محور پمپ گازوئیل را نیز بر عهده می گیرد. از این رو انتخاب بهترین مشعل در این زمینه می‌تواند از نظر ایجاد هزینه های جانبی برای کارخانه داران بزرگ اهمیت زیادی داشته باشد.

فن هوادهی تعبیه شده در مشعل های گازوئیل سوز از نمونه فن  های سانتریفوژ نصب شده است که می تواند روی محور الکترو موتور  مشعل با دور ۲۹۰۰ نصب شود.

به منظور استفاده از مشعل های گازوئیلی با استارت موتور فن هوادهی به حرکت در می آید و مولکول های هوا بین پره های فن شروع به حرکت می کنند. کنترل مقدار هوای فن در مشعل های گازی به صورت دستی انجام می شود. پمپ مشعل های گازوئیلی را  می توان در فشار های قوی به صورت دوار یا چرخ دنده ای انتخاب کرد.

لیست قیمت انواع مشعل صنعتی کوره وارداتی

لیست قيمت فروش مشعل گازوئیلی صنعتی کوره وارداتی از طریق روش‌ های نوین اینترنتی قابل استعلام گیری است.

مشعل صنعتی در بازار های ایران با برند های متفاوت به مشتریان ارائه داده می شود. تولید انواع مشعل صنعتی در برند های ایرانی به صورت گسترده انجام می شود، ولی در مواردی باز نمونه های وارداتی این محصول نیز در بازار های داخلی به فروش می رسند.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره شد مشعل صنعتی می‌تواند در نمونه‌ های مختلفی دسته بندی شود. مهم ترین تقسیم بندی انواع مشعل صنعتی از جنبه نوع سوخت است که مصرف می کنند.

مشعل صنعتی در نمونه های دو گانه سوز و سه گانه سوز بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده اند و این از آن جهت است که هم زمان می توان در آن ها از دو یا سه نوع سوخت استفاده کرد. تنها تفاوت مشعل صنعتی دو گانه سوز و سه گانه سوز در میزان و نوع سوخت مورد استفاده دیده می شوند و گرنه عملکرد های آن ها نسبت به یکدیگر مشابه است. البته ناگفته نماند که ظرفیت هر یک از این مشعل ها نیز می‌ تواند روی عملکرد آن ها تاثیر داشته باشد. تمامی مشخصات گفته شده روی تعیین قيمت فروش مشعل گازوئیلی صنعتی تاثیر گذار می باشند.

قیمت فروش مشعل گازوئیلی

در راستای کامل نبودن راندمان احتراق سوخت در مشعل ها در زمان انتخاب بهترین مشعل باید ظرفیت مشعل را بیشتر از ظرفیت دیگ یا کوره در نظر بگیرید. هم چنین برای انتخاب بهترین مشعل بعد از تعیین نوع سوخت و ظرفیت مناسب این محصول به قطر لوله شعله پوش مشعل توجه نمایید.

مشعل ها معمولاً از نظر سوخت مصرفی می توانند در دسته های زیر طبقه بندی شوند:

  • مشعل گاز سوز
  • مشعل گازوئیل سوز
  • مشعل دو گانه سوز
  • مشعل مازوت سوز
  • مشعل سه گانه سوز
یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید