مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده انواع یاتاقان سری uc

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده و خرده انواع یاتاقان گارانتی داربزرگترین تولید کننده یاتاقان های صنعتیانواع تسمه یاتاقان، رولبرینگ، تسمه نقالهلیست قیمت یاتاقان ثابت و متحرک

خرید عمده یاتاقان برای افرادی که نیاز زیادی به این وسیله دارند راهی برای گرفتن تخفیف های عالی می باشد. به طور کلی باید بدانید یاتاقان ها در انواع مختلفی موجود بوده که یکی از آنها یاتاقان سری us است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

خرید عمده انواع یاتاقان سری uc

خرید عمده و خرده انواع یاتاقان گارانتی دار

خرید عمده و خرده انواع یاتاقان گارانتی داربه طور کلی باید بدانید یاتاقان قطعه ای است که اجازه حرکت نسبی مشخصی را بین دو قطعه یا بیشتر از دو قطعه ایجاد کرده است و باید بدانید حرکت این مسیله به صورت خطی یا چرخشی می باشد.

این وسیله با توجه به حرکتی که دارد و بر اصول کاری‌ اش در دسته های مختلف قرار می گیرد. یکی از انواع این محصول، یاتاقان ساده بوده که انواع آن شامل یاتاقان بوش، یاتاقان سر محور و یاتاقان های خازن دار می‌ شود.

یاتاقان های غلتشی دیگر دسته این قطعه بوده که دارای انواع چون یاتاقان های ساچمه ای، یاتاقان های غلتکی می باشد و اما یاتاقان های مرصع به گونه ای بوده که  به وسیله پیچیدن جزئی نیرو در آن تحمل می شود.
یاتاقان لغزشی دیگر نوع این وسیله بوده که از یک سیال یا گاز جهت تحمل نیرو استفاده می شود. یاتاقان مغناطیسی نیز به گونه‌ ای بوده که با وجود میدان مغناطیسی که دارد نیرو را تحمل می کند و آخرین دسته از انواع آن، یاتاقان خمشی است که در آن حرکت با المان نیرویی که خم می شود تامین می گردد.

حال خریدارانی که قصد تهیه هر یک از این یاتاقان ها را دارند ابتدا بهتر است که در خصوص انواع مختلف آن اطلاعاتی به دست آورده و از افراد با تجربه به خواهند که محصول مورد نیازشان را ارائه دهد.

خرید و فروش عمده یاتاقان در فروشگاه های مستقیم این امرکانرا به خریداران داده تا با مناسب ترین قیمت این محصول را تهیه کنند به طوری که باید بدانید قیمت عمده یاتاقان در این فروشگاه ها بسیار مناسب تر از قیمت خرده آن می باشد.

بزرگترین تولید کننده یاتاقان های صنعتی

در حال حاضر تولیدی های بسیار بزرگی در کشور اقدام به عرضه و ارائه انواع یاتاقان نموده اند. با وجود این امر افراد می‌ توانند پس از بررسی ویژگی های هر کدام از محصولات تولید شده، در این شرکت‌ ها اقدام به خرید محصول کنند.

توجه داشته باشید در بین محصولات تولید شده، یاتاقان سری us که در دسته یاتاقان های بلبرینگ ها قرار می گیرد بسیار پر کاربرد و در نتیجه پرفروش است. این نوع محصول که به شکل استوانه‌ ای بوده، و با ارتفاع کم تولید می شود.
توجه داشته باشید یاتاقان سری us نیاز به سوراخ کاری در قطعه نداشته و تنها از طریق خار های طراحی شده در ساختمان آن قابل نصب و حتی تعویض می باشد.

می توان گفت در بزرگترین تولیدی های یاتاقان صنعتی از کادر مجرب و آزمایشگاه های مجهز استفاده شده و خطوط تولید به صورت کاملا اتوماتیک انواع یاتاقان را تولید کرده و روانه بازار می‌ کنند که این امر موجب می شود تا محصول تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

در این بین یکی از بزرگترین خریداران عمده یاتاقان، شرکت های خودروسازی و بازار قطعات یدکی می باشد. همچنین صادر کنندگان این محصول به منطقه خاورمیانه نیز با خرید عمده یاتاقان این محصول را جهت صادرات به دیگر کشور ها آماده می کنند؛ که باید بدانید لازم است تا محصولاتی که جهت صادرات انتخاب می شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

انواع تسمه یاتاقان، رولبرینگ، تسمه نقاله

انواع تسمه یاتاقان، رولبرینگ، تسمه نقالهعلاوه بر آنچه در مورد یاتاقان‌ ها گفته شد باید بدانید که این وسیله که بربرینگ نیز گفته می شود تکیه گاه اصلی اجزای چرخنده پمپ بوده و در صورت خرابی موجب ایجاد خمیدگی در محور پمپ خواهند شد.

در این خصوص می توان گفت نقش اساسی یاتاقان ها در ماشین آلات به گونه ای است که منجر به جلوگیری از حرکت جانبی محور و همچنین برخورد قسمت های متحرک و ثابت می‌ شود. از طرفی نگهدارنده محور بوده به صورتی که از برخورد قطعات در داخل بدنه جلوگیری می کند.

علاوه بر انواع تسمه یاتاقان محصولات دیگری که در این شرکت ها تولید می‌ شود تسمه نقاله است. در واقع وسیله یا جز مهم یک سیستم انتقال بوده که در انواع مختلفی چون تسمه نقاله منجیددار، تسمه نقاله سیم دار بدون سیم جدا، تسمه نقاله سیم دار با سیم جدا، تسمه نقاله الواتوری، تسمه نقاله یک لایه و … قرار می گیرد.

رولبرینگ دیگر اجزایی است که در تولیدی ها ارائه می شود که می توان گفت این وسیله که در انواع مختلفی موجود می باشد یکی از انواع مدل آن استوانه‌ ای است. این نوع رولبرینگ تا دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد بدون تغییر بوده و در دو نوع یک ردیفه استوانه‌ ای و پر غلتک استوانه‌ ای موجود می باشد.

و اما رولبرینگ های بشکه کف گرد دیگر نوع محصول هستند که قابلیت تنظیم خودکار را داشته، قابل تفکیک شدن است و خاصیت نامتقارن بودن دارد. همچنین این نوع رولبرینگ با وجود سرعت دورانی بالا بسیار کاربرد دارد.

آخرین دست از انواع این محصول رولبرینگ مخروطی شکل بوده که دارای شیار هایی بر روی غلتک یا همان ساچمه می باشد. مهمترین ویژگی‌ های این نوع رولبرینگ می‌ توان به قابلیت جداسازی آن اشاره کرد.

لیست قیمت یاتاقان ثابت و متحرک

دسته دیگری از انواع یاتاقان های، یاتاقان ثابت و متحرک بوده که باید توجه داشته باشید این نوع وسیله که دائماً در حال اصطکاک می باشند به گونه‌ ای بوده که نوع ثابت آن در واقع در بخش ثابت میل لنگ متصل شده و از خوردگی آن جلوگیری می کند.

اما یاتاقان متحرک به گونه‌ ای بوده که با قرار گیری در قطر داخلی شاتون به میل لنگ متصل شده و این امر موجب می‌ شود تا از خوردگی و تماس شاتون و میل لنگ جلو گیری کند.

با وجود این موارد طبیعتا انواع مختلف این یاتاقان ها کاربرد های متفاوتی داشته که این امر موجب شده است لیست قیمت آن نیز متفاوت باشد.
همچنین باید بدانید نوع مواد بکار رفته در تولید قطعه از دیگر مواردی است که در این قیمت تاثیر می گذارد. به طوری که هر چه یاتاقان تولید شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، بدون شک قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.
در اینجا جهت اطلاع از لیست قیمت روز این یاتاقان ها در اندازه های مختلف شما میتوانید از نمایندگان فروش آن به صورت مستقیم از این قیمت اطلاع پیدا کنید.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید