مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت پمپ قیر داخلی دنده ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید متنوع ترین انواع پمپ قیر داخلی با قیمت ارزانفروش پمپ قیر دنده ای ساخت کشورتولید کننده بزرگ پمپ قیر داخلی در انواع مختلفلیست قیمت پمپ قیر دنده ای صنعتیانواع پمپ قیر

 از تقطیر نفت خام قیر به دست می آید و سیاه رنگ و غلیظ است. از این ماده یکی از محصولات وابسته به صنعت نفت می باشد. در حالت معمولی قیر جامد است اما در اثر حرارت دیدن حالت مایع به خود می گیرد. از این رو برای برخی استفاده ها نیاز به تغییر شکل فیزیکی آن می باشد.

این تجهیزات از بخش های گوناگون و با قابلیت های متنوعی تولید می شوند که همین عاملی برای متمایز ساختن آن ها از جهات مختلف می باشد. قیمت پمپ قیر داخلی بسته به برند و کیفیت محصول در بازار داخلی متفاوت است.

لیست قیمت پمپ قیر داخلی دنده ای

خرید متنوع ترین انواع پمپ قیر داخلی با قیمت ارزان

خرید متنوع ترین انواع پمپ قیر داخلی با قیمت ارزان

یکی از انواع این پمپ ها دنده ای نام دارد. پمپ های دنده ای با چرخش دنده ها باعث جابه جایی شده و عمل انتقال و پمپاژ قیر را انجام می دهند. این نوع پمپ اصطلاحا خود مکش نامیده می شود و قدرت مکش زیادی دارد. سیالات مختلف با ویسکوزیته یا غلظت متنوع از پایین تا بالا را دارند و به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند.

 

بخش دیگری از آن در قسمت ساخت جاده و آسفالت کاربرد دارد که این شاغلین این بخش نیز یکی از خریداران عمده دستگاه پمپ قیر را تشکیل می دهند.

یکی از انواع پمپ، هیدرولیکی نامیده می شود. انواع پمپ هیدرولیکی بخشی از یک سامانه ی هیدرولیکی هستند که در داخل دستگاه جای گرفته اند و بخش دیگر موتور دستگاه است که از اجزای مکانیکی آن می باشد.در پمپ های هیدرولیکی پمپ نقش قلب دستگاه را بازی می کند که در صورت خرابی موجب از کار افتادن کل دستگاه می شود. در واقع وظیفه اصلی هر دستگاه پمپ به جریان انداختن مایع و محتویات داخل آن می باشد.این وسایل کاربرد های زیادی را در بخش های مختلف دارند که تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

• انتقال مواد شیمیایی و اسیدی و بازی، و انتقال مواد جامد مانند پودر، شن و گرد و غبار آنچه عملکرد یک پمپ را موجب می شود عواملی مانند فشار و جریان هستند که سبب کاربرد های مختلف آن می شوند.افزون بر موارد فوق، سیستم های هیدرولیکی در کارخانجات مختلفی هم چون کارخانه های تولید کننده مواد غذایی، و روغن های خوراکی و صنعتی و به طور کلی روانکار ها نیز به کار می روند که از انواع مختلف پمپ می توان در این صنایع استفاده نمود.

 

فروش پمپ قیر دنده ای ساخت کشور

یکی از انواع پمپ هایی که برای قیر استفاده می شود، پمپ های دنده خارجی هستند. نحوه قرار گیری دنده ها در آن سبب نام گذاری آن شده است. این لوازم یکی از ساده ترین پمپ ها می باشند و مزایای آن سبب کاربرد زیاد و مصرف فراوان آن شده است. از برخی مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت پمپ قیر پایین
  • طول عمر زیاد
  • کارکرد بالا و بدون سرو صدا، قابل ساخت با فلزات مختلف مانند چدن، استیل و ….
  • قابلیت تعمیر و نگهداری آسان
  • قابلیت پمپاژ انواع سیالات

بنابراین فروش انواع ارزان قیمت این نوع از پمپ ها در مراکز فروش صورت می گیرد و مدل های مختلف که قیمت پمپ قیر مناسبی دارند توسط فروشندگان به مراجعه کنندگان معرفی می شوند.

تولید کننده بزرگ پمپ قیر داخلی در انواع مختلف

تولید کننده بزرگ پمپ قیر داخلی در انواع مختلفشرکت های تولید کننده پمپ قیر در کشور  کارخانجاتی هستند که در فرآیند تولید انواع پمپ قیر فعالیت دارند. این تولیدی ها با بهره گیری از دانش فنی و تجهیزات سخت افزاری و نیرو های فوق تخصص و کاردان توانسته اند تولید موفقی در این محصول را داشته باشند.

استقبال خریداران از این تجهیزات سبب شده است تا کارخانجات تولید کننده در جهت ارتقای کیفیت تولیدات خود گام های مهمی بردارند و انواع جدید این وسایل را با قابلیت های متفاوت و بیشتر تولید نمایند.

این فرآیند پس از ساخت اولیه مورد آزمایش و سنجش قرار می گیرد و پس از تایید کیفیت به مرحله تولید انبوه می رسد.

فعالیت های فوق توسط بزرگ ترین تولید کنندگان این صنعت صورت گرفته و سبب شده است تا اجناس آن ها به عنوان برند برتر در بازار شناخته شوند.

لیست قیمت پمپ قیر دنده ای صنعتی

پمپ ها با توجه به نوع موادی که قرار است جابه جا کنند دارای دو نوع مثبت و نا مثبت می باشند. در هر یک از انواع ذکر شده مراحل مختلفی طی می شود تا عملکرد نهایی که همان جابه جایی است به خوبی صورت گیرد. از انواع پمپ قیر با جا به جایی مثبت می توان موارد زیر را بر شمرد:

• چرخ دنده ای که خود دارای دو نوع داخلی و خارجی است.

• پره ای

• پیستونی

برای خرید پمپ قیر تولید شده ارزان قیمت لازم است تا در ابتدا اطلاعات مختلفی در مورد انواع آن و هم چنین مشخصات فنی هر کدام به دست آید تا بدین ترتیب بتوان نوع مد نظرا را پیدا کرد. قیمت پمپ قیر با توجه به نوع، شرکت تولید کننده و هم چنین قابلیت های مختلف آن بستگی دارد. برخی کارخانجات مدل های ارزان قیمت اما با کیفیت را تولید می کنند که در بازار توسط فروشنده پمپ قیر به خریداران معرفی می شود.

انواع پمپ قیر

پمپ دنده ای (پمپ غلیظ کش) چیست؟

پمپ دنده ای جز انواع پمپ جابجایی مثبت می باشد، جابجایی سیال در این پمپ ها از طریق چرخش چرخ دنده ها صورت می گیرد. این پمپ جزء پمپ های خودباشن می باشند و دارای قدرت مکش بسیار بالایی می باشند و همزمان امکان پمپاژ سیالات با ویسکوزیته کم، متوسط و زیاد را دارا می باشند. پمپ دنده ای در دو نوع عرضه می گردد:

پمپ دنده خارجی پمپ قیر دنده ای (پمپ غلیظ کش) چیست؟

پمپ دنده ای جز انواع پمپ جابجایی مثبت می باشد، جابجایی سیال در این پمپ ها از طریق چرخش چرخ دنده ها صورت می گیرد. این پمپ جزء پمپ های خود مکش یا Self Prime می باشند و دارای قدرت مکش بسیار بالایی می باشند و هم زمان امکان پمپاژ سیالات با ویسکوزیته کم، متوسط و زیاد را دارا می باشند. پمپ دنده ای در دو نوع عرضه می گردد:

• پمپ دنده خارجی

• پمپ دنده داخلی

• پمپ قیر داخلی

کاربرد های مختلف قیر سبب خرید دستگاه های انتقال دهنده و پمپ های مخصوص آن شده است که به همین دلیل خریداران متفاوتی را نیز شامل می شود.

از قیر برای پوشش دادن و ضد نفوذ کردن بام ساختمان ها استفاده می شود، بنابراین بخشی از خریدار پمپ قیر را پیمان کاران ساختمانی یافعال های بخش مسکن تشکیل می دهند.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید