مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی انواع پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل مرغوبیت پمپ مخصوص قیر چیست؟نرخ نهایی پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

پمپ های انتقال قیر از وسایل جاده سازی می باشد که بسیار مهم می باشد چرا که قیر های مایع حرارت دیده را انتقال می دهد و هیچ وسیله ای به جز این گمپ ها نمی تواند این کار را انجام دهد، نمایندگی این قیر ها نیز بیشتر در شهر تهران وجود دارد، پمپ مخصوص قیر پمپ هایی گران قیمت می باشند. 

نمایندگی انواع پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

دلیل مرغوبیت پمپ مخصوص قیر چیست؟

دلیل مرغوبیت پمپ مخصوص قیر چیست؟ پمپ ها نمونه های زیادی دارند که کارکرد اصلی آن جابه‌جایی مایعات با قدرت پرتاب بیشتر است که در اصل روی قلب انسان شبیه سازی شده است چرا که قلب هم خون را می گیرد و با قدرت بیشتری پمپاژ می کند، اما هر کدام از این پمپ ها برای منتقل کرد ماده ای تنها مؤثر می باشد چرا که سیستم داخل آن ها متفاوت می باشد، یکی از گران ترین پمپ ها که مخصوص جاده سازی می باشد پمپ قیر می باشد، قیر زیر مجموعه ی نفت می باشد ولی بر عکس نفت جامد می باشد و در صورت حرارت دادن به آن به صورت مایع در می آید،سپس این قیر های مایع را به دلیل داشتن حرارت زیاد و افزایش سرعت انتقال آن ها توسط پمپ های مخصوص انتقال قیر به دستگاه های دیگر انتقال می دهند. 

پمپ قیر هیدرولیکی پمپ هایی اتوماتیکی می باشند که قدرت بیشتری دارند و همچنین عمر بیشتری نیز دارند، بعضی از پمپ ها در صورت وجود نداشتن مایع در موتور خود به کار خودشان ادامه می دهند و باعث سوختن موتور می شوند اما بعضی از آن ها هیدرولیک می باشند و وقتی مایعی در موتور آن وجود نداشته باشد پمپ به صورت خودکار خاموش می شود و این باعث افزایش عمر پمپ می شود. 

پمپ هایی که امروزه تولید می شوند درجه بندی های زیادی دارند که همه ی این درجه بندی ها بستگی به قدرت موتور آن ها دارد و وقتی موتور قدرت بیشتری داشته باشد قدرت پرتاب آن نیز بیشتر می باشد و در نهایت مایعات را به صورت بیشتری می تواند انتقال دهد و این باعث می شود که درجه بندی های متفاوتی داشته باشند. 

نرخ نهایی پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

نرخ نهایی پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی نرخ پمپ قیر با توجه به کاربرد های آن ها متغیر است، موتور پمپ مهم ترین قسمت پمپ می باشد که در صورت وجود نداشتن یا از کار افتادن این قطعه پمپ دیگر قادر به کار کردن نمی باشد و به همین دلیل مهم ترین قطعه گمپ موتور آن می باشد و تعیین کننده نرخ آن هم نوع موتور پمپ می باشد که باعث افزایش یا کاهش قیمت پمپ می شود. 

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید