مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت فروش عمده فیدر ارتعاشی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید متنوع ترین انواع فیدر ارتعاشی ارزانقیمت امروز فیدر سنگ شکن خرده و عمدهلیست پخش کنندگان انواع فیدر صنعتی در ایرانتأمین کننده فیدر خارجی و ایرانی در تهران

آخرین قیمت فروش عمده فیدر ارتعاشی در فروشگاه ما براساس مدل فیدر و کیفیت آن مشخص شده است. فیدر ها بیشترین استفاده را در کارخانه جات و کارگاه های تولیدی دارند. فیدر ارتعاشی نسل جدیدی از فیدر ها می باشد که توسط مهندسین ایرانی طراحی و تولید شده اند.

آخرین قیمت فروش عمده فیدر ارتعاشی ارزان

خرید متنوع ترین انواع فیدر ارتعاشی ارزان

خرید متنوع ترین انواع فیدر ارتعاشی ارزانقیمت فیدر ها در مدل های مختلف بایکدیگر فرق می کنند‌، برای خرید متنوع ترین انواع فیدر ارزان می توانید به فروشگاه های معتبر و مطمعن ما مراجعه کنید. 


 فیدر ارتعاشی می تواند به طور مداوم و یکنواخت مواد را تغذیه کند ، مواد را از قبل طبقه بندی و صفحه نمایش کند که این سیستم از بازده بالا و پایدار و عملکرد ایمن بهره مند می شود.  فیدر ویبراتوری طبقه بندی مواد را تسهیل می کند ، راندمان سیستم را بهبود می بخشد ، موجب صرفه جویی در فضا و انرژی می شود ، که به طور گسترده در سیستم ساخت ماسه مصنوعی ، معدن ، مصالح ساختمانی ، صنایع شیمیایی ، متالورژی ، حفاظت از آب و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از خط تولید منگنز / فیدر سنگ آهن

 فیدر Vibrating (فیدر ویبراتوری) برای انتقال مواد در اندازه بزرگ و مواد دانه ای از سیلو به دستگاه به صورت یکنواخت ، دوره ای و مداوم در جریان تولید و تهیه مواد در داخل سنگ شکن به طور مداوم و یکنواخت همچنین برای نمایش مواد در تولید ماسه سنگ استفاده می شود.  خط  فیدر ارتعاشی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد تا تجهیزات سنگ شکن و غربالگری در بسیاری از صنایع از جمله متالورژی ، معدن ذغال سنگ ، مواد معدنی ، مصالح ساختمانی ، شیمیایی ، سنگ زنی و غیره استفاده شود.

 اصل کار خط تولید فرآوری مواد معدنی منگنز / فیدر سنگ آهن

 دو شفت خارج از مرکز در حال چرخش با سرعت بالا در همان زمان از جهت مخالف وجود دارد ، بنابراین نیروی گریز از مرکز قوی تشکیل می شود.  اجزای نیروی گریز از مرکز در امتداد جهت ارتعاش همواره بر یکدیگر همپوشانی دارند ، سپس با نیروی عمودی از جهت ارتعاش مقابله می کنند ، سپس نیروی هیجان انگیز در امتداد جهت منفرد تشکیل می شود تا لرزش فیدر در امتداد خط مستقیم باشد.  هنگامی که مواد داخل فیدر تغذیه می شوند ، ممکن است پرتاب شوند و مانند منحنی پارا حرکت کنند ، سپس پایین بیایند.  مواد در سطح شیب از قیمت فیدر ارتعاش سنگ پیش می روند.

فیدر ارتعاش

 هنگامی که مواد متوسط ​​، سنگین یا بسیار ساینده باید به طول نقاله های مختلف از سیلوها یا سایر ظروف ذخیره سازی منتقل شوند.

 

 از فیدرهای لرزاننده ترجیحا برای تخلیه مواد جامد فله از سیلوها استفاده می شود.  آنها جابجایی مواد متوسط ​​تا بزرگ را از مسیرهای نقاله به طول های مختلف منتقل می کنند.  حتی مواد بسیار سنگین و بسیار ساینده با کمک فیدرهای ارتعاشی ویژه طراحی شده در سخت ترین شرایط ممکن تخلیه می شوند.

 از فیدرهای دارای تحریک مغناطیسی ، تحریک کننده عدم تعادل یا محرک های نیرو ، بسته به کاربرد استفاده می شود.

قیمت امروز فیدر سنگ شکن خرده و عمده

قیمت امروز فیدر سنگ‌شکن خرده و عمده در لیست فروشگاه ما مشخص شده است. فیدر ارتعاشی AViTEQ برای انتقال و دوز اکثر مواد فله مناسب است.  فیدرهای ارتعاشی قادر به انتقال طیف گسترده ای از اندازه ذرات هستند.  طراحی شده به استحکام ، هر دو از طرحی باز یا محصور.  ساختار فرورفتگی به دلیل قابلیت تمیز کردن آسان ، در حمل و نقل های ویژه مناسب در شرایط محیطی بسیار مناسب است ، اما در صنایع شیمیایی و غذایی نیز مناسب است.

نوار نقاله های ارتعاشی و سیستم های فیدر ویبراتوری برای برداشت یا دریافت مواد و انتقال آن به طور یکنواخت برای پردازش بیشتر استفاده می شود.  نقاله های ارتعاشی برای انجام وظایف لجستیکی بین مراحل تولید و بسته بندی لازم است تا از ظرفیت های انتقال بالا – و اغلب در مسافت های قابل توجه استفاده کنند.

 روند فعلی به سمت محصولات ساده ، فرآوری شده گرانول و در صورت امکان بدون گرد و غبار ، به معنای انتقال مواد فله به آرامی است.  انتقال در شرایط کاملاً بهداشتی ، تمیز کردن آسان و سازگار با محیط زیست برای ادامه عملیات تولید بسیار مهم است.

 مصالح ساختمانی برای نوار نقاله های ویبره و سیستم های فیدر معمولاً از جنس استیل خفیف است.  فرهای استیل ضدزنگ همچنین در کاربردهایی که مقاومت در برابر خوردگی یا اتمام درجه مواد غذایی مورد نیاز است استفاده می شود.  برای جای دادن به تسمه های باریک یا سایر تجهیزات واسط ، می توان از فیدر استفاده کرد.  آنها همچنین می توانند در صورت لزوم از بین بردن مواد و عمق مواد کمتری استفاده کنند.  

 مزایا و مزایای فیدرهای لرزاننده

 طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی:

 با استفاده از درایو ویبراتور مغناطیسی و یا ویبراتور الکترو مکانیکی

 نسخه های ضد گرد و غبار موجود (محصور)

 انتقال طولانی ممکن است با استفاده از چندین فیدر لرزشی متصل

 چند درایو امکان پذیر است

 ساخته شده از فولاد خفیف یا فولاد ضد زنگ

 ساخت و ساز

 فیدرهای لرزشی با طراحی ساده آنها مشخص می شوند.  اجزای اصلی عبارتند از: فیدر با درایو تراورس، راندن، لوله ورودی / خروجی (انواع پوشیده شده)، عناصر پشتیبانی الاستیک، مهر و موم های انعطاف پذیر، انتخاب

 اندازه فیدر ارتعاشی وابسته به موارد زیر است:

 مواد فله

 توان

 هندسه مورد نیاز

 توده نصب احتمالی

 چهره های کلیدی

 طول: حداکثر ۹۰۰۰ میلی متر در واحدهای واحد ، از نظر تئوری برای خطوط نقاله نامحدود است

 عرض: تا ۳۵۰۰ میلی متر

 توان مصرفی: حداکثر ۱۰۰۰ متر مکعب در ساعت

 درایو: ویبراتور مغناطیسی ، موتور نامتعادل ، تحریک کننده

لیست پخش کنندگان انواع فیدر صنعتی در ایران

لیست پخش کنندگان انواع فیدر صنعتی در ایرانشرکت ها و مراکز فروش ما جزو لیست پخش کنندگان انواع فیدر صنعتی در ایران می باشند. 

تأمین کننده فیدر خارجی و ایرانی در تهران

شرکت بزرگ ما جزو برترین تامین کنندگان فیدر خارجی و ایرانی در تهران و سایر شهرها می باشد.

 چه برای مقادیر منتقل شده بزرگ و چه کوچک ، صرف نظر از کاربرد ، از پردازش مواد غذایی لوکس گرفته تا صنعت فولاد ، از فیدرهای توزین کمربند AViTEQ اطمینان از وزن بالایی برای انجام عملیات قابل اعتماد و بدون وقفه برخوردار هستند.  در فرآیندهای تولید خودکار که نیاز به وزن و اندازه گیری مداوم دارند.

 مزایا فیدر ها

 برای تغذیه طیف گسترده ای از مواد فله از جریان آزاد به پل

 دقت طولانی مدت و کوتاه مدت

 ساخت و ساز قوی باعث سهولت در نصب و تعویض کمربند می شود.

 اندازه فیدرهای سفارشی ، نوع کمربند و قیف غذا بر اساس تجربه کار با مواد فله

 راه حل های ویژه برای تغذیه با دقت بالا و شرایط عملیاتی سنگین

 قابل استفاده با انواع مختلفی از تجهیزات تغذیه ای و بطور مستقیم در خروجی سیلو است.

 کاربرد فیدر ها

 اجزای تغذیه شده برای مخلوط کردن

 تغذیه مواد افزودنی

 شارژ دسته ای

 بارگیری واگن و کامیون سیستم های کنترل و کنترل کارخانه های آسیاب ، سنگ شکن و میکسر

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید