مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع مشعل با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید ارزان ترین مشعل گازیقیمت مشعل گازی در بازار ایرانمعرفی مشعل و کاربرد آنخریدار بهترین مشعل دو مرحله ایفروش انواع مشعل

فروش انواع مشعل ؛ مشعل چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا با طرز کارکرد آن آشنا هستید؟

در واقع مشعل یک وسیله ی احتراقی ست که از انواع سوخت ها در تولید گرمایش بهره می برد. گرما و احتراق تولید شده توسط این وسیله کاربردهای گوناگونی دارد که در بخش های بعد به آن ها خواهیم پرداخت.

فروش انواع مشعل

خرید ارزان ترین مشعل گازی

خرید ارزان ترین مشعل گازیخرید مشعل گازی نیاز به شناخت کافی از انواع مختلف آن دارد. این شناخت به شما کمک می کنید تا انتخابی درست داشته باشید. همان طور که پیش از این ذکر شد این دستگاه در انواع گوناگون طراحی شده است. در این بین می توان به انواع مشعل های زیر اشاره کرد:

  1. مشعل گازسوز (GAS BURNERS)
  2. مشعل گازوئیل سوز (LIGHT OIL BURNERS)
  3. مشعل دوگانه سوز (DUAL BURNERS)
  4. مشعل مازوت سوز (HEAVY OIL BURNERS)
  5. مشعل سه گانه سوز (MULTI BURNERS)

در این میان فروش انواع مشعل ،رمشعل گازی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و استفاده از آن در پکیج های خانگی و دیگر سیستم های گرمایشی مشابه رواج دارد.

یکی از دلایل محبوبیت بیشتر این محصول سهولت در سوخت رسانی به آن است. به این ترتیب که با تعبیه ی یک جریان ورودی گاز به راحتی این مهم قابل اجراست. این مسئله در قیاس با دیگر انواع این محصول و نیاز به تامین سوخت و مسائل دیگر یکی از مزیت های این نوع به حساب می آید.

جهت خرید ارزان ترین انواع این محصول می توانید با مقایسه برندهای مختلف و کیفیت های گوناگون آن اقدام به خرید نمایید.

قیمت مشعل گازی در بازار ایران

مشعل گازسوز جهت احتراق با استفاده از گاز طبیعی طراحی شده است. این مشعل ها به دو دسته ی اصلی «فن دار» و مشعل های گازی «بدون فن» یا «اتمسفریک» تقسیم می شوند.

در این مقاله قصد توضیح نحوه ی عملکرد این محصولات و ارائه ی توضیح فنی نداریم و هدف اصلی آشنایی کلی شما با انواع مشعل است.

گفتنی ست که این دستگاه همچون غالب وسیله های گرمایش احتراقی با استفاده از ترکیب نسبت مناسبی از سوخت و هوا و ایجاد جرقه باعث ایجاد گرما شده و توسط دیگر بخش های گرما را به قسمت های مورد نیاز جهت بهره برداری منتقل می کند.
در این بین اشاره به این موضوع که این دستگاه شامل تجهیزاتی جانبی برای تامین ایمنی آن است خالی از لطف نیست.
این تجهیزات شامل «کنترل کننده ی فشار گاز ورودی» که در صورت کاهش فشار گاز سبب بسته شدن شیر مغناطیسی گاز ورودی می شود.

همیچنین «کنترل کننده ی فشار هوای ورودی» که وظیفه ای مشابه را بر عهده دارد. «میله ی یونیزاسیون» مورد بعدی ست که از آن برای کنترل شعله مشعل استفاده می شود که در صورت خاموش شدن شعله این میله باعث ریست شدن رله ی مشعل می شود.

توضیحات فوق جهت شناخت بیشتر شما این محصول و توانایی شما در مقایسه قیمت ها ارائه شد.قیمت فروش انواع مشعل گازی با توجه به کیفیت و کاربرد آن تعیین می شود. این قیمت در بازار ایران با توجه به وجود عرضه کننده های مختلف تفاوت هایی دارد و می توان با بررسی کاربردها و مقایسه ی سطح کیفی و ایمنی محصول نمونه ای استاندارد را با قیمت مناسب یافت.

معرفی مشعل و کاربرد آن

معرفی مشعل و کاربرد آنپیش از این بیان شد که مشعل به وسیله ترکیب مقدار متناسبی از سوخت و هوا و احتراق آن باعث تبدیل انرژی سوخت به انرژی گرمایشی می شود. این گرمایش در مصارف گوناگونی به کار می آید.

روش استفاده و انتقال این گرمای تولید شده نیز بر دو نوع «جابجایی» و «تشعشع» تقسیم می شود. این گرما به این اشکال به سیستم گرمایش مرکزی ساختمان هدایت می شوند.
انواع مختلف مشعل ها را در بخش های قبل معرفی کرده و توضیح مختصری پیرامون مشعل گازسوز ارائه شد. در این بخش به اختصار به معرفی انواع دیگر مشعل می پردازیم.

در مشعل گازوئیل سوز سوخت پس از عبور از نازل و تبدیل شدن به پودر با هوای دمیده شده مخلوط شده و سپس دچار احتراق می شود.

از دیگر اجزای این نوع مشعل می توان به شعله پخش کن و پمپ سوخت اشاره کرد. همچنین رله ی کنترل از دیگر بخش های مهم این دستگاه است که وظیفه ی تنظیم زمانبندی به کار افتادن یا توقف اجزای مختلف دستگاه را بر عهده دارد.

مشعل مازوت سوز کارکرد نسبتا مشابهی با مشعل گازوئیل سوز دارد. اما یکی از تفاوت های عمده ای این نوع از مشعل با نوع گازوئیل سوز آن نیاز به نصب پیش گرم کن سوخت است. این بخش سبب پیشگیری از انجماد مازوت در فصل سرد می شود.

کاربرد مهم و عمده ی مشعل تولید گرماست. اما از این گرما چه بهره هایی گرفته می شود؟

در سیستم های گرمایشی از مشعل نقش موتور احتراق بویلرها را برعهده دارد. همچنین از مشعل برای برای تبدیل آب به بخار و همین طور حرارت دهی مستقیم استفاد می شود.

از دیگر موارد استفاده ای که می توان برای مشعل برشمرد اکسید کردن، گرم کردن مایعات ناقل حرارت (برای مثال در سیستم گرمایشی ساختمان ها و پکیج ها) می باشند.

 

خریدار بهترین مشعل دو مرحله ای

مشعل دو مرحله ای از سری انواع مشعل ها نظیر مشعل گازی ست. کاربردهای گوناگونی را می توان برای این مشعل برشمرد. از جمله ی این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جهت گرم کردن آب در موتورخانه ها برای آب مصرفی یا آب گرم مورد نیاز در سیستم گرمایشی.
  • استفاده در کارخانه ها (کوره، دیگ روغن داغ و دیگ بخار و …)
  • گرمایش محیط با شعله ی مستقیم
  • استفاده در خشک کن ها
  • و …

* اگر خواهان فروش انواع مشعل گازی هستید یکی از فاکتورهایی که باید مدنظر قرار دهید راندمان و مصرف سوخت آن است. این روزها با توجه به افزایش تعرفه های سوخت و همین طور الکتریسیته استفاده از وسایل با مصرف انرژی پایین تر از اهمیت بالایی برخوردار است.

* همچنین با توجه به نیاز خود و کاربرد مشعل باید به ظرفیت حرارتی مشعل توجه نمایید.

مورد ویژه ی دیگری که باید در نظر داشته باشید تاثیر ارتفاع محل نصب (یا محل مورد نظر برای استفاده ی مشعل) نسبت به سطح دریاست. به این شکل که هر چه ارتفاع این محل بیشتر باشد باتوجه به فروش انواع مشعل ،شما به مشعلی بزرگتر با ظرفیت حرارتی بیشتر نیاز خواهید داشت.

فروش انواع مشعل

در بخش های قبل انواع برجسته ی مشعل را به شما معرفی کردیم. جالب است بدانید که انواع دیگری از مشعل وجود دارند که نام آن ها کمتر شنیده می شود.

این موارد عبارتند از: مشعل جت فشاری، مشعل هوا/بخار اتمی شده، مشعل روتاری کاپ، مشعل فشار پایین اتمی شده. توضیح پیرامون این نوع از مشعل ها در این مقال نمی گنجد و می توانید با جست و جویی ساده با آن ها آشنا شوید.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “فروش انواع مشعل با قیمت مناسب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید