مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تولید کننده انواع الکتروموتور در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده الکتروموتور با قیمت مناسبفروش انواع الکتروموتور با برندهای ایرانیتفاوت قیمت الکتروموتور ایرانی و خارجیخریدار الکتروموتور با قیمت مناسبتولید کننده انواع الکتروموتور

الکتروموتور ها دستگاه هایی هستند که همانطور که از اسمشان مشخص است انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی یا حرکتی تبدیل می نمایند و در انواع مختلفی تولید شده و موارد مصرف و کاربرد بسیاری دارند.  این موتور های الکتریکی در ابتدا از ساختار ساده تری برخوردار بوده و به تدریج با گسترش دایره ی کاربرد آن ها تغییرات بیشتری در ساختمان آن ها ایجاد شده و با سیستم های پیچیده تری طراحی می گردند. در دنیای امروز، شرکت های تولید کننده انواع الکتروموتور ، برای مصارف بی شماری در تنوع بسیاری این دستگاه ها را تولید و به بازار عرضه می دارند. 

تولید کننده انواع الکتروموتور

خرید عمده الکتروموتور با قیمت مناسب

خرید عمده الکتروموتور با قیمت مناسب

اصولا خرید الکتروموتور به صورت عمده مانند هر محصول دیگری با قیمت منتسب تری همراه است. به دین سبب خریداران انبوه این محصول با خرید عمده علاوه بر تامین نیاز محصول مورد نیاز خود خرید با صرفه اقتصادی بیشتری نیز تجربه خواهند کرد. برای خرید عمده انواع الکترموتور با قیمت مناسب معمولا کارخانه ها و شرکت های تولید کننده انواع الکتروموتور بهترین گزینه موجود می باشند. زیرا با مراجعه و ارتباط مستقیم با این تولید کنندگان علاوه بر امکان خرید و فروش عمده، از ضمانت اصالت و کیفیت موتور ها اطمینان داشته و گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز شامل شرایط خرید و فروش خواهد بود. 

یکی دیگر از مزایای خرید الکتروموتور به این طریق کوتاه شدن دست واسطه ها از جریان بازار می باشد که این امر خود سبب ثبات قیمت بوده و علاوه بر به همراه داشتن سودی مطلوب برای تولید کننده انواع الکتروموتور برای خریدار و مصرف کننده ی الکتروموتور نیز با صرفه تر تمام خواهد شد. لذا اکثر فروشگاه ها و نمایندگی های فروش محصولات الکترونیکی و مراکز فروش انواع الکتروموتور سعی در خرید و تامین محصولات خود از این طریق داشته تا هم نیاز و تقاضای بازار را بر طرف نمایند و همچنینی رضایت مشتریان خود را نیز به دست آورند. 

فروش انواع الکتروموتور با برندهای ایرانی

زندگی در عصر حاضر همواره با استفاده عظیمی از الکتریسیته و دستگاه هایی که از این انرژی تغدیه می کنند، همراه می باشد، لذا با کمی نگاه به دور اطراف و لوازمی که در طول روز از آن ها استفاده می کنیم از ساعت های دیواری گرفته تا خودرو ها و بسیاری لوازم دیگر، به میزان نیاز و کاربرد الکتروموتور ها و نقش مهم آن در زندگی امروز پی خواهیم برد.

با اختراع این دستگاه که همان طور که اشاره گردیم در ابتدا شکل ساده تری داشت، تحول عظیمی در زندگی و صنعت اتفاق افتاد. و گامی بزرگ در جهت ماشینی شدن بسیاری از امور و حتی مشاغل در سطح جهان برداشته شد. 

کشور ما نیز سال ها جز تولید کنندگان بنام تولید کننده انواع الکتروموتور بوده است که علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ارائه محصولی با کیفیت بالا و در سطح استاندارد های جهانی به صادرات موتور های الکتریکی خود به سایر کشور ها نیز پرداخته است، و در عرصه تولید الکترو موتور های معمولی تا پیشرفته، موفق به کسب جایگاهی مناسب در منطقه خاور میانه گردیده است. 

این موتور ها با توجه به موارد کاربرد متفاوتی که دارند داری نیروی الکتریکی مکانیکی مختلفی نیز می باشند که هر کدام برای استفاده در دستگاه خاصی تولید و طراحی شده اند.

اگر بخواهیم الکتروموتور ها را بر اساس جریان برق ورودی آن ها تقسیم بندی نماییم، به دو نوع تک فاز و سه فاز دسته بندی می شوند. دور و بُرد موتور های الکتریکی نیز گوناگون است، الکتروموتور های با دور ۷۵۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ و سه هزار دور جز پر مصرف ترین و رایج ترین دور الکتروموتور های موجود در بازار می باشد‌.

 

 

تفاوت قیمت الکتروموتور ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت الکتروموتور ایرانی و خارجیقیمت الکتروموتور بستگی به عوامل متفاوتی نظیر برند تولیدی، کیفیت و میزان توان آن دارد. مسلما الکتروموتور های با ساختار پیچیده از قیمت بیشتری نسبت به انواع معمولی آن برخوردار هستند. علاوه بر این الکتروموتور های تولید شده در ایران و موتور های خارجی نیز تفاوت قیمت دیده مس شود که یکی از دلایل عمده آن به دلیل وارداتی بودن محصول خارجی می باشد. 

تولید کننده انواع الکتروموتور های خارجی موجود در بازار که شامل انواع برند های آلمانی، امریکایی، ساخت سوئیس ، چین و غیره بوده معمولا قیمت بالاتری نسبت به تولید ایرانی آن دارند این در شرایطی است که بسیاری از موتور های ایرانی از کیفیت های استاندارد و تضمین شده بهره مند می باشند. دلیل اصلی آن هم مالیات و عوارضی که که شرکت های وارد کننده باید بابت این محصولات پرداخت نمایند که سبب بالا رفتن قیمت نهایی دستگاه می شود. 

البته شما می توانید با خرید انواع موتور های ایرانی و خارجی از مراجع خرید معتبر محصول مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار تهیه نمایید. 

خریدار الکتروموتور با قیمت مناسب

خریدار الکتروموتور همواره به دنبال خریدی مطمئن و در عین حال ارزان بوده اند به دین منظور بهتر است به نمایندگی های رسمی که به صورت مستقیم با شرکت های تولید کننده همکاری و ارتباط دارند مراجعه نموده و خرید خود را با دریافت ضمانت و خدمات گارانتی و وارانتی انجام دهند. 

یکی دیگر از راه های خرید الکتروموتور بد قیمت مناسب خرید اینترنتی از وب سایت های رسمی شرکت های تولید کننده انواع الکتروموتور و یا فروشگاه های آنلاین معتبر می باشد که خریدار می توان الکتروموتور مورد نیاز خود را با مشاهده مشخصات و مقایسه قیمت ها سفارش داده و به تعداد مورد نیاز خود خریداری نماید و در محل تحویل بگیرد. از مزایای خرید لز روش اینترنتی که در سال های اخیر تولیدکنندگان برای راحتی حال مشتریان و نیز معرفی محصولات خود فراهم آورده اند استفاده بهینه از زمان و انرژی نیز می باشد. 

تولید کننده انواع الکتروموتور

اگر بخواهیم به طور کلی الکتروموتور های ایرانی را و موجود در بازار را تقسیم بندی کنیم، شامل موارد زیر خواهد بود. 

  • انواع الکتروموتور معمولی 
  • الکتروموتور با درجه حفاظت بالا 
  • الکتروموتور ضد انفجار یا ضد جرقه 
  • الکتروموتور کولری 

الکتروموتور ها از نظر ولتاژ، توان، و همان طور که اشاره کردیم، دور موتور نیز به انواع گوناگونی تقسیم می گردند. 

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید