مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز نمایندگی خرید با کیفیت ترین هواکش صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات هواکش صنعتی بزرگ و قیمت آنفروش انواع هواکش صنعتی قوی و بدون سر و صدا بزرگترین بازار هواکش های بزرگ در تهرانکارخانه تولید بهترین هواکش قوی صنعتی درجه یکشرکت عرضه بدون واسطه هواکش صنعتیآخرین قیمت به روز انواع هواکش های کوچک صادراتیمعرفی بهترین برند های هواکش صنعتی

هواکش دستگاهی است که برای گردش و جابه جایی گازها، دود، گرد و غبار و ذرات معلق در هوا مورد استفاده قرار می گیرد. هواکش ها بسته به مدل، ابعاد، حجم هوای خروجی، سرعت گردش موتور، شکل پره ها، نوع کارکرد و محل مورد استفاده دارای انواع و مدلهای گوناگونی هستند. به نظر می رسد مرکز نمایندگی هواکش صنعتی و خرید و فروش انواع هواکش بزرگ در شهر تهران واقع باشد.مرکز نمایندگی خرید با کیفیت ترین هواکش صنعتی

مشخصات هواکش صنعتی بزرگ و قیمت آن

مشخصات هواکش صنعتی بزرگ و قیمت آنهواکش های صنعتی بیشتر برای محیط های بزرگ، آزمایشگاهی و  اداری کاربرد دارند. کارگاه های صنعتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کارخانه های بزرگ جز بزرگترین مصرف کنندگان این هواکش ها هستند.
هواکش ها را به طور کلی می توان به دو دسته هواکش های محوری و هواکش های سانتریفیوژ تقسیم نمود. از هواکش های محوری می توان به هواکش های خانگی و صنعتی و از  هواکش های سانتریفیوژ می توان به هواکش های پلاک فن و حلزونی اشاره کرد.
هواکش های صنعتی (محوری) هوا را در جهت محور موتور جابه جا می کنند و معمولا قطعات آنها از جنس آلومینیوم و آهن ساخته می شوند. میزان تخلیه هوا در هواکش های صنعتی بسته به زاویه پروانه، قطر پروانه، تعداد پروانه و دور موتور و قدرت آن متغییر و متفاوت است. 
این هواکش ها بیشتر برای مکان های سربسته مانند سالن ها، معادن، تونل ها و پارکینگهای عمومی که تنها حدف انتقال هوا به بیرون و یا داخل است مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این  نوع هواکش ها به دلیل اینکه موتور در معرض مستقیم هوا قرار دارد و مرتب خنک می شود، ساعت های بسیاری بدون وقفه قادر به کار کردن هستند.
هواکش های سانتریفیوژ دارای دو دسته پروانه، یکی با پره های خمیده رو به جلو و دیگری پره های خمیده رو به عقب می باشند، که پروانه هایی با پره های خمیده به عقب در هودهای صنعتی و آزمایشگاهی و هواکش های سقفی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پره های رو به جلو بیشتر در هواسازها، تصفیه هوا و فن های آتشنشانی به کار می روند.
پروانه هایی با پره های خمیده به عقب برای محدوده فشارهای متوسط تا بالا  کاربرد داشته و در سرعتهای بالا نسبتاً بدون صدا کار می کنند. این هواکش ها در شرایط یکسان محیطی به قدرت موتور کمتری نسبت به پره های خمیده به جلو نیاز دارند، علاوه بر این برای انتقال یک میزان هوا، دور دوران پروانه خمیده به عقب دو برابر پروانه های خمیده به جلو است.
چرخش پروانه های هواکش های سانتریفیوژ در جهت عمود بر گردش هوا بوده و هدف کلی آنها خروج حجم بزرگی از هوا در کمترین زمان ممکن است. همچنین این هواکش ها توانایی کارکرد در مدت زمان طولانی و در محیط های بسیار آلوده صنعتی را دارند. هواکش های سانتریفیوژ بیشتر به صورت دمنده تولید می شوند. و قیمت آنها بر اساس نوع الکتروموتور به کار رفته در آن مشخص می گردد.

 به طور کلی قیمت هواکش صنعتی بسته به حجم هوای خروجی، قدرت الکتروموتور، شرایط ساختاری، شکل پره ها، جنس، برند و محل مورد استفاده بسیار متغییر است.

فروش انواع هواکش صنعتی قوی و بدون سر و صدا

فروش انواع هواکش صنعتی قوی و بدون سر و صدا تهیه هواکش صنعتی مناسب  برای تامین محیطی مطلوب و سالم برای کارکنان به ویژه در کارخانه ها و محیط های آلوده که حاوی بخارات جوش و قابل اشتعال، گرد و غبار، مواد شیمیایی سمی، دما و رطوبت نامطلوب هستند بسیار حائز اهمیت است .

سروصدا یکی دیگر از آلاینده های محیط کار است، که می تواند باعث افزایش سردرد، بی خوابی، اضطراب، سنگینی گوش، ناراحتی های گوراشی، خستگی مزمن و  ناراحتی های قلبی و عروقی گشته و در نهایت باعث کاهش بهره وری کارکنان گردد.

هواکش بدون صدا یکی از انواع هواکش های صنعتی است که صدای بسیار پایینی تولید می کند که اندازه صدای محیط زیست است و بعد از مدتی گوش به آن عادت کرده و دیگر حس نمی شود. این هواکش ها بیشتر برای ادارات، منازل، بانک ها، مدارس و محیط هایی که نیاز به تمرکز بالا دارد استفاده می گردند، که معمولاً دور موتور پایینی داشته و در فشارهای پایین کارکرد بهتری دارند.
یک هواکش صنعتی قوی بدون صدا علاوه بر اینکه تولید صدای بسیار کمتری داشته با هواکش های صنعتی دیگر از نظر ظاهری و کارکرد تفاوت چندانی ندارد، این هواکش ها در مقایسه با هواکش های صنعتی معمولی پروانه کوچکتر و سرعت چرخش کمتری دارند. و هر چه اندازه پروانه آن بزرگتر و سرعت چرخش بیشتر گردد همان اندازه میزان صدای تولیدی افزایش می یابد. با این حال هواکش بدون صدا به دلیل تولید صدای کمتر از محبوبیت ویژه ایی برای خریدار هواکش صنعتی برخودار است و بازار پسندی بالایی دارد.
هواکش صنعتی بی صدا به سرویس و نگهداری دوره ایی نیاز دارند بنابراین خرید این کالا از فروشگاه هواکش صنعتی معتبر که خدمات پس از فروش مناسبی ارائه دهد بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.هواکش بدون صدا دارای انواع گوناگون و برند های مختلف است که خود دارای قیمت متفاوتی هستند. بنابراین تعیین یک رنج قیمت برای این هواکش ها امکان پذیر نمی باشد.

بزرگترین بازار هواکش های بزرگ در تهران

بزرگترین بازار هواکش های بزرگ در تهرانهواکش های صنعتی در تمامی مکانها از کوچکترین تا بزرگترین واحدهای صنعتی  مورد استفاده قرار می گیرند. نمایندگی و مراکز فروش مختلفی  در سطح کشور  پراکنده هستند که این محصولات را عرضه می کنند، اما بزرگترین بازار و  مراکز فروش هواکش های بزرگ کشور در مناطق مشخصی  از شهر تهران متمرکز است. که در این مناطق می توان انواع مختلفی از هواکش ها با قیمتهای مختلف مشاهده نمود و هواکشی متناسب با نیاز خود تهیه کرد.

کارخانه تولید بهترین هواکش قوی صنعتی درجه یک

کارخانه تولید بهترین هواکش قوی صنعتی درجه یکیک کارخانه  هواکش درجه۱ باید با در نظر گرفتن کلیه شرایط کارکرد، بهترین هواکش صنعتی را بعد از بررسی درخواست متقاضیان و نطبیق دادن آن با اطلاعات فنی روز دنیا ارائه دهد، و کلیه تولیدات خود را با پیشرفته ترین تجهیزات و آزمایش های لازم از قبیل هوادهی،فشار، سرعت خروجی، حرارت، دسیبل صدا، آنالیز ارتعاشات و … قرار دهد. و در آخر محصولات خود را با گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

شرکت عرضه بدون واسطه هواکش صنعتی

شرکت عرضه بدون واسطه هواکش صنعتیمشتریان علاقه زیادی به خرید محصولی با کیفیت و کارکرد خوب و با حداقل قیمت دارند. بنابراین شرکت های عرضه کننده هواکش صنعتی مانند بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات دیگر سعی در تولید و عرضه محصولی مطابق با نیاز مشتریان خود دارند. معمولا این شرکت ها سعی می کنند با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت و کاهش قیمت نهایی محصول با حذف واسطه فروش، از طریق دفاتر مرکزی و سایت اینترنتی خود به فروش برسانند. 

آخرین قیمت به روز انواع هواکش های کوچک صادراتی

آخرین قیمت به روز انواع هواکش های کوچک صادراتیقیمت هواکش های کوچک صادراتی در بازار بسته به عواملی مانند کیفیت ساخت، برند، قدرت موتور، مدل، حجم هوای خروجی، نوع کاربرد و قیمت ارز بسیار متغییر است. این هواکش ها به دلیل ابعاد کوچکتر، دور موتور پایین تر و تهویه حجم کمتری از هوا نسبت به هواکش های بزرگ از قیمت پایین تری برخوردار هستند. برای اطلاع از لیست آخرین قیمت انواع این هواکش ها باید با دفاتر و مراکز فروش این محصولات تماس گرفته و یا به سایت های عرضه کننده این محصول مراجعه و علاوه بر مشاهده آخرین لیست قیمت از مدل، برند، کیفیت ساخت قطعات، مشخصات فنی و ظاهری محصول مورد نظر اطلاع حاصل نمود.

معرفی بهترین برند های هواکش صنعتی

معرفی بهترین برند های هواکش صنعتیمعرفی بهترین برندهای هواکش صنعتی راهی برای کمک به مشتریانی است که به دنبال خرید هواکشی هستند که علاوه بر کیفیت، خدمات پس از فروش مناسبی نیز داشته باشد، تا در صورتی که هواکش خریداری شده دچار مشکلی گردید، بتوانند در سریعترین زمان ممکن با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی، مشکل محصول خود را رفع نمایند. 

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید