مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مشعل دوگانه سوز در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت انواع مشعل دوگانه سوز ایرانیخرید مشعل دوگانه سوز ارزان با قیمت مناسبفروش شگفت انگیز مشعل های ایرانبزرگترین بازار پخش مشعل مستقیم و بدون واسطه

مشعل های دو گانه سوز تجهیزا تی هستند که با اختلاط مقدار معینی سوخت و هوا که براساس آن مشعل است  و سپس احتراق این مخلوط، انرژی سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید.انرژی تولید شده توسط  این مشعل ها  همزمان با دو روش جابه جایی و تشعشع به سیستم گرمایش یا حرارت مرکزی ساختمان انتقال داده می شود.قیمت مشعل دوگانه سوز در بازار با توجه به ابعاد و حجم آن متفاوت است.

قیمت مشعل دوگانه سوز در بازار تهران

لیست قیمت انواع مشعل دوگانه سوز ایرانی

لیست قیمت انواع مشعل دوگانه سوز ایرانیمشعل ها انواع مختلفی دارند که بازار فروش مشعل با توجه به آبشن ها و کارایی و قدرت موتوری متفاوت است. یک نوع مشعل از نظر سوخت مشعل گاز سوز است.این مشعل ها برای آتش گرفتن توسط گاز شهری طراحی و برنامه ریزی شده اند. ابتدا گاز مصرفی توسط شیر برقی به داخل مشعل وارد می شود و سپس ذرات خارجی و ناخالصی های جریان گاز بعد از عبور از فیلتر گاز گرفته می شود و با مخلوط شدن با هوا آماده ی احتراق می باشد.
مقدار تقریبی هوای ورودی نیز توسط دمپر هوا کنترل می شود تا مخلوط گاز و هوا مناسب ترین ترکیب برای احتراق را داشته باشند. ب طور کلی این دستگاه ها از لحاظ نوع عملکرد به فن دار ، بدون فن و دمنده ای تقسیم می شوند. که هر کدام از اینها قیمت های متفاوتی دارند.
یک نوع مشعل دیگر مشعل های گاز سوز است.در این نوع از مشعل ها با شروع کار موتور، فن هوا دهی شروع به کار می کند. فن هوا دهی در مشعل های گازوئیلی از نوع سانتریفیوژ می باشد.
در مشعل های گازوئیلی الکتروموتور علاوه بر به حرکت دراوردن فن هوا دهی وظیفه چرخاندن پمپ گازوئیل را نیز بر عهده  دارد. بنابراین با کارکرد این پمپ گازوئیل و هوا با هم مخلوط شده و آماده احتراق میشود.

 
 

خرید مشعل دوگانه سوز ارزان با قیمت مناسب

 در تمامی شهر ها و استان ها نمایندگی های مشعل های دو گانه سوز وجود دارد که خریداران می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها هم تز مشاوره و راهنمایی این متخصصین بهره بگیرند و هم مشعل دو گانه سوز را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. و همچنین با در دست داشتن گارانتی آن که توسط نمایندگی های مجاز پ میشود و تحویل خریدار داده می شود تا در مواقع لازم و ضرورری از آن استفاده نمایند.مشعل های دو گانه سوز قابلیت کار با گاز و گازوییل را دارد. عملکرد این گونه مشعل ها بر اساس فرمان ترموستات دیگ یا هیتر و طبق برنامه زمانبندی آن  مشعل می باشد، به این ترتیب که ابتدا طبق فرمان رله فن هوادهی مشعل به مدت حدود ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روشن شده و بعد ترانس جرقه زن مشعل شروع به ایجاد جرقه نموده و سپس شیر برقی سوخت مشعل (گاز ، گازوئیل یا مازوت) باز شده و سوخت از شیر برقی عبور کرده و وارد محفظه احتراق دیگ یا هیتر می شود.
اکنون با وجود جرقه ترانس، شعله در جلوی شعله پخش کن مشعل تشکیل می گردد .پس از تشکیل شعله، دیگر نیازی به جرقه یا قوس الکتریکی نیست و با فرمان فتوسل یا یون، عملکرد ترانس جرقه زن متوقف گردیده و مشعل به عمل احتراق خود تا زمان رسیدن فرمان خاموش شدن از طریق ترموستات ادامه می دهد.
الکتروموتورفن هوادهی مشعل ها براساس ظرفیت مشعل تک فاز یا سه فاز بوده است.
معمولا بدنه ی اغلب مشعل های گازوئیلی و گازی از نوع آلومینیوم ریخته گری است که قطعات موردنیاز برای عملکرد مشعل بر روی آن نصب می گردند. 
برای خرید مشعل ارزان بهتر است به نمایندگی های مجاز آن در سرتاسر ایران ماجعه نمایید. تا بتوانید در این نمایندگی ها مشعل دو گانه سوز را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایید.

فروش شگفت انگیز مشعل های ایران

فروش شگفت انگیز مشعل های ایرانمشعل ایران فروش خوبی نسبت به مشعل های دیگر دارند. از آن جهت که ابزار و تمامی وسایل این مشعل ها در حال حاضر در صورت خرابی موجوذ می باشد و همچنین دارای گارانتی نیز می باشد.مشعل های  ایران با قابلیت کار با دو سوخت گاز و گازوئیل می باشد. همچنین این مشعل ها در مناطقی که افت فشار گاز  بسیار زیاد و احتمال قطعی آن در فصول سرد سال وجود دارد، استفاده از این مشعل بهترین راه حل می باشد.
مشعل های ایران از نظر شکل فیزیکی و ظاهری  و نحوه کارکرد کاملا شبیه مشعل های گازی و مشعل های گازوئیلی می باشد با این تفاوت که تمامی تجهزیات مربوط به مشعل گاز را در کنار تجهیزات مشعل گازوئیلی در خود دارد از این رو قیمت این گونه مشعل ها که از دو مدل دیگر تک سوز کمی بیشتر است.
در ساختمانهایی که در حال حاضر به شبکه گاز رسانی شهر متصل نشده اند اما در آینده احتمال گاز رسانی وجود دراد خرید این مشعل ها بسیار مقرن به صرفه خواهد بود.
عوامل دیگری که شگفت انگیز کرده فروش این گونه مشعل ها را این است که  جهت تشخیص تشکیل شعله و حفظ شرایط ایمنی کارکرد از چشم الکترونیکی UV استفاده می کند.چشم الکترونیکی این مشعل ها قابلیت تشخیص شعله در حالت گاز و گازوئیل را دارد. در این گونه  مشعل ها  مانند مشعل های گازوئیلی نازل پاشش گازوئیل بر اساس ظرفیت حرارتی، طول دیگ و … انتخاب و به صورت مجزا تهیه می شود.دراین گونه  مشعل های ایران  معمولا کلیدی برای تغییر سوخت مصرفی از گاز به گازوئیل و بالعکس وجود دارد که به سادگی می توان این تغییر را انجام داد. اما در مدل های کوچک و با ظرفیت کم، جهت جلوگیری از استهلاک زیاد پمپ گازوئیل و جلوگیری از اعمال فشار به موتور فن در حالت کار با سوخت گاز پیشنهاد می شود که کوپلینگ پمپ گازوئیل خارج شود.
لذا در صورت نیاز به کارکرد این گونه مشعل ها با سوخت گازوئیل، ابتدا کوپلینگ نصب و سپس مشعل با سوخت گازوئیل راه اندازی می شود.
همین عوامل ذکر شده مشعل های ایران را نسبت مشعل های دیگر متمایز کرده است که بر این اساس باعث فروش ویژه و شگفت انگیز این محصول مورد نظر شده است.

بزرگترین بازار پخش مشعل مستقیم و بدون واسطه

ایران کارخانه ها و تولیدات انبوهی از این نوع محصول را دارا است. درکارخانه جات ایران با در دست داشتن متخصصان با تجربه و کار آمد تواتسته بزرگ ترین بازار پخش مشعل را به خود اختصاص بدهد.خریداران می توانند با مراجعه به دفاتر این کارخانه ها و یا نمایندگی های مجازی که زیر نظر خود این کارخانه ها هستند با خیال راحت و آسوده با کمترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه مشعل های موردنظر را خریداری کنند.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید