مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش یاتاقان رولبرینگ با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدکنندگان انواع یاتاقان در ایرانخرید یاتاقان صنعتی ارزانقیمت یاتاقان رولبرینگ در بازارکاربرد یاتاقان رولبرینگ

یکی از قطعات مهم و جیاتی در ماشین آلات صنعتی و خودروها یاتاقان می باشد که دارای انواع مختلفی از جمله رولبرینگ و بلبرینگ است که هر کدام دارای کاربرد و کارایی مهمی هستند که امروزه با بهترین کیفیت در کارخانه های سازنده طبق استاندارد تولید می شوند و با توجه به کاربرد زیاد، فروش بسیار خوبی دارند. فروش یاتاقان رولبرینگ به صورت عمده و با کیفیت درجه یک و قیمت بسیار مناسب در همین شرکت صورت می پذیرد.

فروش یاتاقان رولبرینگ با بهترین قیمت

تولیدکنندگان انواع یاتاقان در ایران

تولیدکنندگان انواع یاتاقان در ایرانیاتاقان رولبرینگ و بلبرینگ از جمله محصولاتی هستند که در صنایع مختلف دارای کاربرد زیادی می باشند و در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین متریال و طبق استاندارد های لازم در تمامی مراحل تولید به وسیله دستگاه های مجهز و تکنولوژی پیشرفته تولید می شوند و هر کدام از آن ها دارای کاربرد و کارایی خاصی بوده و از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. این محصول به دلیل کاربرد فراوان و عملکرد بسیار مناسب، فروش یاتاقان رولبرینگ از استقبال بسیار بالایی برخوردار می باشد.

محصولات تولید شده در آزمایشگاه های مجهز از لحاظ کیفی مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند تا محصولی با بهترین کیفیت به دست مصرف کننده برسد. امروزه برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید انواع یاتاقان در حال فعالیت هستند که سعی دارند تا با افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید محصولی با قیمت مناسب و کیفیتی مرغوب به دست مشتری برسد و رضایت او را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند که با رعایت استانداردهای لازم در تولید و کیفیت عالی موفق بوده اند و انواع یاتاقان تولید شده در کشور فروش یاتاقان رولبرینگ خوبی را به خود اختصاص داده است.

صادرات انواع یاتاقان صنعتی با ضمانت کیفیت توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای همسایه صورت می گیرد و با توجه به کاربرد وسیع و عملکرد و کیفیت عالی در کشورهای مقصد نیز از فروش یاتاقان رولبرینگ بالایی برخوردار می باشد و مورد استقبال مشتریان و متقاضیان زیادی قرار گرفته است.

خرید یاتاقان صنعتی ارزان

یاتاقان های صنعتی دارای انواع مختلفی از جمله یاتاقان لغزشی و یاتاقان غلتشی می باشند که از آلیاژهایی مانند: مس، آلومنیوم، برنز و مس، نقره و کادمیوم تولید می شوند. در هنگام خرید یاتاقان صنعتی باید به نوع استفاده از آن، کیفیت و برند، نوع کارایی و یا کاربردهای آن ، ظرفیت و مشخصات فنی آن توجه نمایید. این محصول دارای انواع مختلفی است که وسیله ای حساس بوده که وظیفه آن کمک به چرخش راحت و آسان اجزای اصلی پمپ ها می باشد که اگر کوچکترین نقصی داشته باشد موجب آسیب دیدن کل پمپ و یا از بین رفتن اجزای اصلی پمپ می شود و برای خرید با توجه به حساسیت کار این وسیله باید برند مرغوب و معتبر را انتخاب نمایید.

یاتاقان یک وسیله ی کاربردی و مهم برای هر نوع خودرو و دستگاهی می باشد که وظیفه ی آن آسان نمودن حرکت قطعات متحرک می باشد و از اصطکاک بین قطعات جلوگیری می کند و در انواع خودروها و ماشین آلات بزرگ صنعتی کاربرد و عملکرد مهمی دارد. این وسیله در ماشین آلات صنعتی نقش تکیه گاه قطعات متحرک و وظیفه ی راهنمایی آن ها را بر عهده دارد و عدم وجود این وسیله خسارات سنگینی به دستگاه ها و موتور خودروهای صنعتی وارد می کند و کار آن ها را دچار اختلال می کند.

قیمت یاتاقان رولبرینگ در بازار

قیمت یاتاقان رولبرینگ در بازاریاتاقان دارای دو نوع ساده و صنعتی است که هر کدام دارای کارایی خاصی می باشند و نوع صنعتی آن در دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصطکاک بین قطعات را کاهش می دهد که باعث افزایش عمر دستگاه می شود. یاتاقان از جمله قطعات مورد استفاده در سیستم خودروها و دستگاه های صنعتی است که به شکل نیم دایره و بسیار ناز ک می باشد  و در تماس مستقیم با روغن موتور بوده و کاربرد آن در کم کردن اصطکاک در بین میل لنگ و سیلندر است.

قیمت فروش یاتاقان رولبرینگ با توجه به برند، کیفیت، نوع، شرکت تولید کننده، نحوه خرید و فروش و … متفاوت می باشد. ساختار بلبرینگ ها شامل کاسه نمد فلزی، ساچمه و رینگ داخلی و بیرونی بوده که دارای قدرت تحمل بارهای محوری و شعاعی را دارد و رولبرینگ از تجهیزاتی است که حرکت نسبی بین قطعات را به صورت غلتشی فراهم می کند و قدرت تحمل فشار بالایی از نوع محوری دارد.

در صورت نرسیدن روغن به قطعات و یا مرغوب نبودن روغن یاتاقان دچار مشکل می شود و روغن یکی از عوامل مهم در درست کار کردن این قطعه می باشد و این قطعه نقش بسیار مهمی در کارکرد صحیح انواع ماشین آلات صنعتی و خودروها دارد. امروزه علاوه بر انواع برندهای ایرانی در کشور تاجران و بازرگانان انواع برندهای معتبر خارجی یاتاقان را وارد کشور می کنند که فروش یاتاقان رولبرینگ دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند و مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را تهیه نماید.

کاربرد یاتاقان رولبرینگ

یاتاقان رولبرینگ دارای انواع مختلفی از جمله رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ کف گرد و رولبرینگ مخروطی و … می باشد که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی متفاوتی می باشند. رولبرینگ پیچ دار دارای دو نوع بوده که دارای قیمت پایین تری نسبت به رولبرینگ مخروطی است و کاربرد بیشتری نیز دارد. یاتاقان صنعتی یکی از قطعات کاربردی و پرمصرف در ماشین آلات صنعتی می باشد که استفاده از آن باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و اصطکاک بین قطعات را بسیار کم و یا به طور کلی از بین می برد.

رولبرینگ ها یاتاقان های غلتشی هستند که امکان حرکت بدون اصطکاک را در بین دو قطعه از دستگاه های صنعتی را فراهم می کنند و قدرت تحمل فشار بالایی از نوع محوری را دارند. کاربرد یاتاقان رولبرینگ به دلیل کارایی و عملکرد بسیار مهمی که در ماشین آلات صنعتی دارد، بسیار گسترده می باشد و از انواع فروش یاتاقان رولبرینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رولبرینگ استوانه ای: در تجهیزات انتقال نیرو بیشترین کاربرد را دارد.
  • رولبرینگ کف گرد سوزنی: قابلیت تحمل بارهای محوری سنگین را دارد.
  • رولبرینگ کروی: در معادن و به عنوان سنگ شکن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • رولبرینگ سوزنی: دارای قدرت بالای تحمل بار بوده و دارای کاربرد زیادی است.
  • رولبرینگ کف گرد: در ماشین آلات صنعتی مانند: جرثقیل ها به دلیل قدرت بالای تحمل بار محوری استفاده زیادی دارد.
یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید