مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشخصات قیمت و خرید عمده بگ فیلتر

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده انواع بگ فیلتر صنعتیفروش لوازم جانبی بگ فیلترطرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانونمایندگی های فروش بگ فیلتر

فیلتر های کیسه ای و یا بگ فیلتر ها، دستگاه هایی هستند که در صنایعی نظیر سیمان سازی و یا صنایع تولید گچ و آرد از آن ها استفاده می شود. وظیفه اصلی آن ها غبار زدایی است. فرایند کاری این فیلتر ها به گونه ای است که این دستگاه‌ ها دارای محفظه تی هستند که درونشان تعدادی کیسه وجود دارد، گاز هایی که همراه با غبار هستند از دریچه ورودی این فیلتر ها عبور می‌کنند و به سمت دریچه خروجی حرکت می‌کنند و در حین این مسیر غبار هایی که آمیخته با گاز درون محفظه هستند بر روی این کیسه ها می نشیند. طی این فرایند غبار از گاز عبوری فیلتر کیسه ای جدا می شود. معمولا صنایع سیمان، گچ و یا آرد، خریدار بگ فیلتر هستند. ما در این مطلب قصد داریم که روش هایی برای خرید عمده بگ فیلتر و همچنین تمامی اطلاعات راجع به این قطعه را به شما معرفی کنیم پس از ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات قیمت و خرید عمده بگ فیلتر

خرید عمده انواع بگ فیلتر صنعتی

خرید عمده انواع بگ فیلتر صنعتیکارخانجات تولیدی بگ فیلتر صنعتی، این قطعه را پس از تولید به صورت عمده به بازارهای عمده فروشی عرضه می کنند و نیز بخشی از محصولات خود را به نمایندگی های معتبر فروش خود عرضه می کنند تا خریداران بتوانند به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. شما نیز برای خرید بگ فیلتر صنعتی  به صورت عمده می توانید به مراکز عمده فروشی بگ فیلتر در بازار مراجعه کنید و خرید خود را به صورت عمده با ارزان ترین قیمت نسبت به قیمت محصولات مشابه موجود در بازار خریداری کنید.

یکی از راه های دیگر برای خرید عمده با مناسب ترین و پایین ترین قیمت نسبت به قیمت‌های محصولات مشابه موجود در بازار، خرید به صورت مستقیم از درب کارخانه است. همچنین علاوه بر خرید حضوری می توانید از طریق سایت های معتبر و رسمی کارخانجات تولیدی فیلترها سفارش خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 علاوه بر سایت های رسمی کارخانه های تولیدی نیز سایت‌های وجود دارند که در حوزه فروش محصولات فعالیت دارند که بگ فیلتر را نیز در ویترین محصولات خود جای داده‌اند. شما می توانید برای خرید عمده بگ فیلتر به این سایت مراجعه کرده و خرید خود را به هر تعدادی که می خواهید سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. البته قبل از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که سایتی که برای خرید انتخاب می‌کنید حتماً دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

علت اصلی پایین تر بودن قیمت بگ فیلتر در خرید مستقیم این است که در مسیر تولید فیلتر تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد، هیچ واسطه ای وجود ندارد در واقع شما با خرید مستقیم از درب کارخانه اجازه نفوذ واسطه‌ها در روند خرید را نمی‌دهید و عدم وجود واسطه ها و دلالان دلیل اصلی پایین بودن قیمت این محصولات در بازارهای عمده فروشی و نمایندگی های کارخانجات تولیدی بگ فیلترها است.

فروش لوازم جانبی بگ فیلتر

لوازم جانبی بگ فیلتر ها، شامل: شیر ضد انفجار، کنترلر، سبد بگ فیلتر، فشارسنج  تفاضلی، شیرهای دیافراگمی، شیر پیلوت، پیلوت باکس، نازل، تانگ و سنسور فشار می باشد. این تجهیزات باعث آسان شدن کارایی و نصب قطعه می‌شود. تولید کنندگان با استفاده از این تجهیزات و لوازم جانبی خدمات بهتری را به مشتریان خود عرضه می کنند. حال سوالی پیش می آید آن هم این که این تجهیزات و لوازم جانبی بگ فیلتر را از کجا می توان تهیه کرد؟

معمولاً در فروشگاه ها و یا مراکز عمده فروشی که در حوزه فروش بگ فیلتر فعالیت دارند، لوازم جانبی این قطعه نیز به فروش می رسد. علاوه بر فروشگاه ها و مراکز عمده فروشی، اصلی‌ترین عرضه کننده لوازم جانبی بگ فیلتر، نمایندگی های فروش بگ فیلتر هستند. عاقلانه ترین راه این است که شما برای خرید لوازم جانبی بگ فیلتر به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش کارخانه معتبر تولید فیلتر مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید و از کیفیت و اصل بودن محصول خریداری شده به طور کامل مطمئن باشید.

طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانوهمانطور که همه ما می دانیم فیلتراسیون یکی از مهمترین مراحل ساخت در صنایع تولیدی است. به خصوص صنایعی که در حوزه گچ سیمان و یا آرد فعالیت دارند. زیرا این حوزه ها به میزان زیادی گرد و غبار تولید می‌کنند و این گرد و غبار به خصوص اگر گچ و یا سیمان باشد برای سلامتی کارکنان و همچنین برای محیط زیست بسیار مضر می باشد.

فیلتر ها در صنعت، عمل فیلتراسیون را در این کارخانه ها انجام می دهند. بدین گونه که با توجه به اختلاف فشاری که درون فیلترها اتفاق می‌افتد، گاز حاوی مقدار زیادی گرد و غبار، از محفظه فیلتر ها عبور می کند و هنگام عبور از، غبار آمیخته شده با گاز ها توسط کیسه هایی که در این محفظه قرار دارند گرفته می‌شود.

علم نانو در این زمینه نیز نفوذ کرده است. بدین گونه که حفره های موجود در فیلتر ها به اندازه ۵۰ برابر بیشتر ریزتر شدند تا گرد و غبار بیشتری را بتوانند به خود جذب کنند. این امر باعث می شود که راندمان و عملکرد فیلتر چند برابر بیشتر شود و همچنین طول عمر آن افزایش یافت. به این ترتیب به فیلترهایی که علم نانو در آن ها نفوذ کرده است نانو فیلتر نیز می گویند.

نمایندگی های فروش بگ فیلتر

همانطور که گفتیم کارخانه‌های تولید بگ فیلتر پس از تولید محصولات خود، بخشی از محصولات خود را به نمایندگی های رسمی فروش خود تحویل می دهند تا مشتریان بتوانند با قیمتی مناسب محصولات مورد نظر خود را از این نمایندگی ها خریداری کنند.

یکی از مزیت های خرید از نمایندگی های رسمی کارخانجات تولیدی بک فیلتر این است که شما پس از خرید، دیگر نگران تقلبی بودن و کیفیت پایین محصول نیستید و اطمینان دارید که بک فیلتر اصل را خریداری کرده اید.

تولید کنندگان و کارگاه های کوچکی در سطح کشور وجود دارند که در حوزه تولید فیلتر فعالیت دارند که کیفیت محصولات تولیدی آن ها چندان چنگی به دل نمی زند. این تولید کنندگان کوچک از خوش نامی و اعتبار نام برند های پرفروش تولید فیلتر سوء استفاده کرده و محصولات بی کیفیت خود را با نام این برند ها وارد بازار می کنند .لذا برای این که شما در دام این گونه افراد نیافتید و دچار ضرر و زیان نشوید،  بهتر است که به طور مستقیم از نمایندگی های رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارخانه های معتبر تولیدی در زمینه تولید فیلتر، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید