مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده معتبر دستگاه فیدر میکسر تک فاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

علل برتری دستگاه فیدر میکسر تک فازدستگاه فیدر میکسر چگونه تولید می شود؟

دستگاه فیدر میکسر ماشینی است که توسط آن خوراک دام را به طور یکنواخت و در حجم زیاد فراهم می کند و به کارگیری آن، باعث افزایش عملکرد در سیستم تولید فراورده های شیری و گوشتی در دامپروری ها می شود. در این مقاله در مورد چگونگی تولید دستگاه فیدر میکسر تک فاز و معتبرترین فروشنده آن با شما صحبت خواهیم نمود. اگر می خواهید درباره این محصول اطلاعات بیشتری به دست آورید، لطفاً با ما همراه شوید. 

فروشنده معتبر دستگاه فیدر میکسر تک فاز

علل برتری دستگاه فیدر میکسر تک فاز

علل برتری دستگاه فیدر میکسر تک فاز شاید این سوال در ذهن شما مطرح شده باشد که چرا با وجود پیشرفت علم در زمینه استفاده از موتور های سه فاز، استفاده از دستگاه فیدر میکسر تک فاز پیشنهاد می شود و علت برتری آن نسبت به دستگاه های با موتور سه فاز چیست؟ 

علت برتری موتور تک فاز دستگاه های فیدر میکسر شامل موارد زیر است: 

  • به دلیل امکان دسترسی عمومی به برق تک فاز، استفاده از دستگاه هایی که با این برق راه اندازی می شوند برتری دارد. به بیان دیگر می توان گفت که امروزه با وجود برق تک فاز در همه خانه ها و کارگاه های صنعتی کوچک، کاربرد دستگاه هایی که مجهز به این نوع برق هستند رایج تر می باشد. 
  • تابلو برق مورد لزوم برای موتور های تک فاز بسیار ارزان تر نمونه های سه فاز است و به طور کلی دستگاه های خوراک ساز تک فاز از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر هستند. 

دستگاه فیدر میکسر چگونه تولید می شود؟

دستگاه فیدر میکسر چگونه تولید می شود؟ آیا می دانید که دستگاه فیدر میکسر چگونه و در چه انواعی تولید می شود؟ 

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که این ماشین های خوراک ساز در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شوند. نمونه ثابت در یک جا مستقر شده و قابل جابه جایی نمی ‌باشد. اما نوع متحرک که به پشت تراکتوری نیز معروف است را می توان به هر نقطه از محل کار منتقل نمود و از آن استفاده کرد. 

ماشین های میکسر خوراک دام عموماً در حجم های مختلف تولید و به بازار مصرف ارسال می شوند. فیدر های با ظرفیت های یک و نیم متر مکعبی، سه متر مکعبی و هفت متر مکعبی برخی از فیدر های تولیدی می باشند. 

در زمان سفارش فیدر میکسر باید به پارامتر های مختلفی توجه نمود. برخی از این پارامتر ها به شرح زیر هستند: 

نوع برق مورد استفاده توسط موتور دستگاه؛ تعداد تیغه های برش و میکس؛ توان مخلوط سازی خوراک و به عبارت دیگر وزن خوراک تولیدی در هر دقیقه؛ تجهیزات حرکتی جهت جا به جایی؛ کیفیت ساخت و قیمت؛ برند و شرکت سازنده. 

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید