مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده توری سرند آهنی، گالوانیزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده توری سرند و رولیکلیست قیمت انواع توری سرند، توری چشمه ریزعرضه مستقیم انواع توری های سرندی در اندازه مختلفمشخصات فنی توری پرسی

یکی از مهم ترین وسایلی که در صنعت های مختلف از آن ها استفاده می شود، توری سرند می باشد. این محصول با اتصال مفتول ها و یافته شدن آن ها به هم به وجود می آیند که بسیار متنوع و پر کاربرد می باشند. از بافته شدن مفتول های آن ها، فضاهای بازی ایجاد می شوند که سبب منعطف شدن آن ها می شود. در صنعت های مختلف برای غربال گری از انواع آن ها استفاده می کنند که دارای اندازه های مختلفی می باشند. کارخانه های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که با استفاده از دستگاه های متفاوت، انواع سرند را در جنس ها و اندازه های مختلف تولید می کنند. برای خرید عمده توری سرند راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. این محصولات دارای قیمت های گوناگونی نیز می باشد که تحت تاثیر عوامل مختلفی هستند. 

خرید عمده توری سرند آهنی، گالوانیزه

تولید کننده توری سرند و رولیک

تولید کننده توری سرند و رولیکروبیک یکی از تجهیزات بروزی است که در سیستم های نوار نقاله کاربرد دارند. نوار نقاله برای استخراج مواد از معادن مورد استفاده قرار می گیرند که دارای انواع مختلفی است. توری سرند نیز یکی از پر کاربرد ترین وسایلی است که در صنایع مختلف برای جداسازی و غربال گری مواد گوناگون از آن ها استفاده می شود که با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن ها دارای کیفیت ها و جنس های متفاوتی هستند.

تولید کنندگان زیادی در کشور وجود دارد که انواع توری سرند و رولیک را در اندازه ها و سایز های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. این مراکز از بروز ترین و بهترین تجهیزات مطابق با آخرین استاندار های جهانی برای تولید این محصولات استفاده می کنند که هر کدام دارای اندازه ها و کیفیت های مختلفی نیز می باشند. 

امروزه این محصولات توسط کارخانه های تولیدی موجود در ایران با بهترین کیفیت و در تعداد زیاد تولید شده و به یکی از محصولات صادراتی کشور تبدیل شده است. این شرکت ها محصولات خود را با برند های مخصوص توسط نمایندگی های خود به سایر کشور ها صادر و به فروش می رسانند. 

لیست قیمت انواع توری سرند، توری چشمه ریز

یکی از اصلی ترین عوامل در تعیین کیفیت و قیمت انواع توری سرند، جنس مفتول به کار برده شده در تولید آن ها می باشد. مفتول گالوانیزه و سیاه از اصلی ترین انواع آن ها می باشد. خود توری سرند نیز دارای جنس های گوناگونی است که می توان به مس، استیل، برنج و … اشاره نمود. سرند های گالوانیزه و مسی از پر کاربرد ترین انواع آن ها به حساب می آیند. این محصولات علاوه بر فلز قسمت هایی از آن ها دارای پلاستیک نیز می باشند. 

توری چشمه ریز یکی از انواع پر کاربرد آن ها می باشد که برای جداسازی مواد ریز. مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت انواع توری سرند به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • کیفیت
  • جنس به کار رفته در تولید آن ها
  • اندازه 
  • شرکت سازنده

برای اطلاع از لیست قیمت این محصولات می توانید به نمایندگی ها و شرکت های سازنده آن ها در هر شهر مراجعه و از آن ها مطلع شوید. تولید توری سرند امروزه با توجه به کاربرد های بالای آن ها، در تمام شهر های کشور تولید می شوند.

عرضه مستقیم انواع توری های سرندی در اندازه مختلف

عرضه مستقیم انواع توری های سرندی در اندازه مختلفتوری های سرندی در صنعت های مختلف بسیار پر کاربرد است که از آن ها برای کارهای متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در صنایع مختلف از جمله باستان شناسی، پالایش نفت، کاغذ سازی، متالوژی، صنایع دارویی و… کاربرد دارند. 

نمایندگی های شرکت های سازنده این محصولات، اصلی ترین مراکز عرضه کننده آن ها در تمام شهر های کشور می باشد. این مراکز انواع سرند را در اندازه های گوناگون با جنس ها و کیفیت های مختلف بسته بندی کرده و از طریق راه های مختلف در تمام شهر ها توزیع و به فروش می رسانند. 

عرضه مستقیم آن ها در شکل های مختلفی انجام می شود که علاوه بر نمایندگی های آن ها، دفاتر فروش این محصولات در هر شهر نیز یکی دیگر از مراکزی است که آن ها را به روش های مختلف در سراسر کشور عرضه می کنند.

فروش توری سرند به روش های زیادی انجام می شود که می توان آن ها را به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمود. برای خرید به صورت حضوری می توانید به نمایندگی های آن ها در سراسر شهر های کشور مراجعه و آن ها را تهیه کنید. برای خرید به صورت اینترنتی نیز می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت های معتبر فروش آن ها مراجعه و پس از سفارش اندازه های دلخواه، آن ها را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. این روش یکی از بهترین و راحت ترین روش های برای خرید این محصولات می باشد که در تمامی ساعات شبانه روز می توانید آن ها را تهیه کنید.

مشخصات فنی توری پرسی

توری پرسی یکی دیگر از انواع این محصولات می باشد که دارای کاربرد های متنوع و بسیار زیادی است. در ادامه به برخی از کاربرد های این محصولات اشاره می کنیم:

  1. سرند شن و ماسه معادن 
  2. ساخت جداره های حفاظی برای در و پنجره
  3. استفاده در ادوات کشاورزی

توری پرسی مانند سرند ها از انواع مفتول های گالوانیزه و سیاه تولید می شوند. برای تولید آن ها ابتدا مفتول ها به صورت موج دار پری می شوند و توسط دستگاه به صورت تار و پود بافته می شوند که به دلیل محکم بودن در مکان های مختلف استفاده می شود. 

در بازار انواع مختلفی از توری پرسی وجود دارد که توسط شرکت های مختلف تولید شده اند. برای اطلاع بیشتر از جنس و کیفیت این محصولات می توانید به فروشگاه های مربوطه و یا نمایندگی های آن ها در سراسر کشور مراجعه و آز آن ها مطلع شوید. بسیاری از شرکت های تولیدی، کارشناسان زیادی را دارند که هنگام خرید می توانید از آن ها برای خرید محصولات با کیفیت کمک بگیرید.

قیمت توری سرند در شهر های مختلف، متفاوت می باشد که این محصولات را می توانید به صورت عمده و خرده مستقیما از درب کارخانه های تولیدی و بدون داشتن واسطه و با قیمتی ارزان تر تهیه و استفاده نمایید. خریداران توری سرند می توانند آن ها را به صورت قسطی و چکی نیز در مراکز مربوطه در هر شهر خریداری نمایند.

یاسین ابراهیمی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مکانیزاسیون  شما را به خرید بهترین محصولات الکتروموتور و گیربکس  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید